نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
طالب‌لو: هیچگاه پیشنهادهای پرسپولیس را قبول نمی‌کردم/ حضور بیرانوند در استقلال خوشحالم نمی‌کرد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من خودم به عنوان هوادار از حضور بیرانوند در استقلال خوشحال نمی‌شدم.

وحید طالب‌لو دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی در خصوص روند فعلی استقلال اظهار داشت: اینکه به یکباره تیم از آسیا حذف شود را تجربه کردم. برای هوادار از همه سنگین‌تر تمام می‌شود. بعد از آنکه از ایران رفتم، به عنوان یک هوادار بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم.

وی عنوان کرد: یک‌سری مسائل باید به موقعش اتفاق بیفتد وگرنه دیگر سودی ندارد. وقتی پول مربی را پرداخت نکردند و بعد از حذف استقلال تصفیه حساب انجام شد، شاعبه‌انگیز است که چه اتفاقی میفتد. افرادی که می‌آیند شاید به فکر استقلال نیستند و نفع شخصی را در نظر دارند در حالی که به نظر من باشگاه از هر شخصی‌ بزرگ‌تر است.

کاپیتان اسبق استقلال ادامه داد: ما خیلی زود فوتبال ایران را حرفه‌ای کردیم در صورتی که آماده آن نبودیم. این که استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند، شاید به ظاهر اتفاق بدی باشد اما این مسئله می‌تواند یک تلنگر باشد که دیگر سند سازی و امثال این کارها را تمام کنیم. وقتی از آن طرف پتانسیل ایران را می‌بینم که استفاده نمی‌شود، دلم می‌سوزد. ما چطور می‌توانیم ادعای حرفه‌ای بودن داشته باشیم در حالی که حتی امکانات اولیه مثل نور ورزشگاه را هم نداریم. ویترین استقلال با وجود هوادارانش بسیار زیباست اما داخل باشگاه استقلال هیچ چیزی وجود ندارد و از ریشه نیاز به درست کردن دارد.

طالب‌لو گفت: با توقعی که هواداران از استقلال دارند، اگر این باشگاه با تیم امیدها نیز وارد لیگ شود، باز هم مدعی قهرمانی است. اصلا هوادار نمی‌تواند بپذیرد که استقلال جایگاه پایینی در جدول بگیرد. به نظرم الان بچه‌ها خیلی پتانسیل خوبی دارند و امیدوارم به زودی مشکلات نیز حل شود تا روحیه بازیکنان بالا برود و کارهای بزرگی را رقم بزنند.

وی افزود: امیدواریم نتیجه‌ای که هواداران انتظار دارند رقم بخورد؛ هواداران همه‌چیز را خوب می‌فهمند و اگر تمام تلاش را ببینند و حتی نتیجه‌ای هم حاصل نشود، باز از تیم راضی خواهند بود.

پیکشوت استقلال در مورد علیرضا بیرانوند اظهار کرد: به نظر من بیرانوند در نقل و انتقالاتی که به اروپا رفت و برگشت خیلی پیشرفت کرد اما این اتفاقاتی که در نقل و انتقالات اخیر افتاد به نظرم در شان دروازه‌بان اول تیم ملی نبود. نمی‌خواهم خیلی دخالت کنم زیرا شاید شرایط خاصی وجود داشته اما فکر می‌کنم باید منطقی‌تر و با صبر بیشتری به خرج می‌داد.

طالب لو افزود: باید بین آبی و قرمز شرایطی باشد که او هر دو طرف را در نظر بگیرد. من خودم به عنوان هوادار از حضور بیرانوند در استقلال خوشحال نمی‌شدم همانطور که در زمان بازی خودم هیچگاه پیشنهادهای پرسپولیس را با وجود اعداد بالاتر قبول نمی‌کردم. خوب نیست که حتی برای چند دقیقه مردم را آزرده‌خاطر کنیم و این اتفاق هواداران هر دو تیم را آزار داد.

وی در مورد نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات کاملا مقابل استقلال بود و تمرینات و جذب بازیکنانشان کاملا به موقع انجام شد و حمایت کامل از طرف باشگاه وجود داشت. در تیم‌های دیگر تنها یک یا ۲ نفر تغییر می‌کنند اما در استقلال حتی مدیرعامل هم تغییر می‌کند و هماهنگی بین این افراد زمان زیادی می‌برد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    دیدیم هوادارا رو چطور به به چه چه میزدن شما خواهشن از طرف هوادارا حرف نزن
  • عیسی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    آفرین به مرامت وحید جان ولی لنگیا از هر ترفندی برای ربودن بازیکن رقبا استفاده می کنند
    • استیصال IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرام خخخخخ
  • ... IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    پرسپولیس هیچوقت و با هیچ مبلغی دنبال تو نبوده. پرسپولیس خودش بهترین دروازه‌بانها رو داشته. مرد باش و دروغ نگو. گمانه‌زنی چند خبرنگار هیچوقت دلیل مذاکره پرسپولیس با تو نبوده. یارو برای اینکه صفحه‌شو پر کنه مینویسه مالدینی استقلالیه یا مینویسه فلانی که الان ۶۰ سالشه ۷۰ سال پیش از منچستر یونایتد پیشنهاد داشته. تو هیچوقت دروازه‌بان شیش دونگ و مالی نبودی. میگی نه از طرفدارای تیمت بپرس.
  • براتی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    حالا که نتوانستند ببرندش استقلال،همهد مخالف شدند و از انتقالش خوشحال هم نمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی