نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پرسپولیس باید چک اول را به آلومینیوم بزند/ دست جواد نکونام در استقلال خالی است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم مسئولان امر ترتیبی اتخاذ کنند که رقابت‌های لیگ برتر از هفته نخست با حضور تماشاگران برگزار شود.

لیگ بیست و سوم قرار است از روز چهارشنبه هفته جاری استارت بخورد. پرسپولیس در هفته اول به مصاف آلومینیوم می‌رود و استقلال با جواد نکونام قرار است در آبادان برابر صنعت نفت این شهر صف آرایی کند.

در همین محمدرضا مهدوی گفت: کار پرسپولیس در هفته اول به نسبت استقلال راحت تر است هرچند آلومینیوم هم در این سال‌ها نشان داده است حریف سخت کوشی است که حتی مقابل تیم‌های بزرگ به راحتی تسلیم نمی‌شود. این تیم سرمربی خود را نیز تغییر داده و مجتبی حسینی هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته است. مجتبی حسینی با توجه به اینکه سال‌ها کنار یحیی گل محمدی کار کرده است شناخت خوبی از سبک بازی او و تیم پرسپولیس دارد و می‌تواند بازی را سخت تر کند.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس قرار است در خانه بازی کند و طبیعی است در استادیوم آزادی کار آسان تری پیش رو داشته باشد به شرط آن که چک اول را زودتر به آلومینیوم بزند. این یک اصطلاح فوتبالی است که می‌گویند در بازی‌های خانگی شما باید به حریف زود گل بزنید چرا که هر چقدر از زمان بازی بگذرد گل زدن سخت تر خواهد شد. آلومینیوم تیم خوبی است که کادر فنی خوبی هم دارد اما پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و باید مثل یک قهرمان در لیگ ظاهر شود.

مهدوی در خصوص احتمال بدون تماشاگر شدن بازی‌های هفته اول لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان امر ترتیبی اتخاذ کنند که از هفته اول لیگ با تماشاگر برگزار شود. بازی بدون تماشاگر و در استادیوم خالی هیچ لطفی ندارد. سال گذشته هم دیدیم ۳۰ درصد ورزشگاه آزادی پُر می‌شد و به دلیل مشکلات سخت افزاری امکان حضور تماشاگران بیشتر نبود. این موضوع خیلی توی ذوق می‌زد که بخش عمده ای از سکوهای استادیوم آزادی خالی به نظر می‌رسید. فوتبال با نفس تماشاگران زنده است و امیدوارم برخی محدودیت‌ها مرتفع شود تا لیگ برتر پویاتر و با تماشاگران بیشتری برگزار شود.

پرسپولیس باید چک اول را به آلومینیوم بزند/ دست جواد نکونام در استقلال خالی است

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص آرایش خط دفاع این تیم در هفته اول نیز تصریح کرد: من در تمرینات یا بازی‌های دوستانه تیم نبودم که ببینم با چه آرایشی قرار است بازی کنند اما خرید محمدحسین کنعانی زادگان را مثبت ارزیابی می‌کنم. فصل گذشته پرسپولیس عنوان بهترین خط دفاع لیگ بیست و دوم را از آن خود کرد اما قرار است در فصل جدید در لیگ قهرمانان آسیا هم بجنگد. بنابراین به چند مدافع خوب و با کیفیت نیاز دارد و مطمئن باشید به همه هم بازی خواهد رسید. رقابت مثبتی هم به ویژه بین مدافعان میانی پرسپولیس به وجود می‌آید که در نهایت به سود تیم و خود این بازیکنان خواهد بود.

از مهدوی در مورد پُست‌هایی که در پرسپولیس باید تقویت شود پرسیدیم که پاسخ داد: به نظر من علیرضا بیرانوند یک ذخیره خوب و مناسب می‌خواهد که اگر یک روز به هر دلیلی او نبود یا محروم بود بتواند با آرامش از دروازه پرسپولیس حفاظت کند. همچنین با وجود خرید شهاب زاهدی و حضور مهدی عبدی باز به نظر می‌رسد پرسپولیس به یک مهاجم گلزن و فرصت طلب نیاز دارد. با خرید دو بازیکن در این دو پُست پرسپولیس تقویت خواهد شد.

محمدرضا مهدوی که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد و درخصوص این تیم نیز اظهار داشت: من حدود یک ماه پیش با جواد نکونام دیداری داشتم. واقعا مشکلات زیادی داشت و الان هم می‌بینم دست او خالی است. استقلال باید مثل پرسپولیس تیم پرمهره ای باشد و بازیکنانی در این تیم توپ بزنند که ستاره و کار در بیار باشند. به نظر می‌رسد این استقلال با کمبود بازیکن مواجه باشد. بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند اما رافائل سیلوا، عارف غلامی‌و به ویژه محمد محبی و مهدی قایدی رفته اند که پُر کردن جای خالی این ۴ بازیکن کار بسیار دشواری است. هرچند استقلال جوانان مستعدی مثل محمدرضا خالدآبادی، آریا برزگر، سامان تورانیان و ... حتی منتظر محمد عراقی را خریده است اما این بچه‌ها جوان و در حال پیشرفت هستند. زمان لازم دارند تا خودشان را نشان دهند در حالی که استقلال و پرسپولیس تیم‌های نتیجه هستند و هواداران همیشه انتظار برد و موفقیت دارند.

مهدوی که در راه آهن مربی مهرداد محمدی بوده است اشاره ای هم به این بازیکن چپ پا داشت و گفت: مهرداد بازیکن سرعتی و باغیرتی است. حتم دارم او می‌تواند در استقلال فصل جدید یک ستاره باشد اما شنیدم مصدوم شده است. اگر مهرداد آماده باشد خیلی می‌تواند به تیم کمک کند و به نظرم او بهترین خرید استقلال بوده است. هرچند به اعتقاد من استقلال برای رقابت با پرسپولیس، سپاهان و حتی تراکتور نیاز به خرید حداقل دو بازیکن خارجی دیگر دارد. بازیکنان خارجی که بتوانند تأثیرگذار باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • طرفدار فوتبال IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    آقای مهدوی کمی آرام‌تر وباادبتر آلومینیوم تیم مردمان بافرهنگ است خوبه مواظب حرف زدنت باشی
  • طرفدار فوتبال IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    آقای مهدوی انشاالله لنگ دردم اول سیلی محکمی خواهدبود...
    • فس فس US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      ظاهرا اولین سیلی به تو خورده که انقدر فشاری شدی🤣🤣🤣 میگن حرفو بنداز وسط صاحبش برمیداره🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • آریا US ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    راستی کیسه های میگن ۹۰ میلیون هوادار داریم؛ پس چرا در نظرسنجی زیر پرسپولیس قرار گرفتن؟؟ حالا فردا کیسه ها میگن که ما خودمون به پرسپولیس رای دادیم😂😂 شهاب پرسپولیس آماده ی شلیک میشه 🚀🚀🚀 و انشاالله بازی اول رو با برد آغاز میکنیم❤ هر چند تماشاچی رو از پرسپولیس گرفتن در اولین دیدار! اما ما ارتش سرخ هستیم❤❤❤🏆🏆🏆

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی