نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کنایه سنگین مجتبی حسینی به استقلال پیش از بازی با پرسپولیس: بازی برابر تیم اول پایتخت سخت است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی آلومینیوم ارک می‌گوید غیبت هواداران خوب نیست اما با توجه به بازی خارج از خانه این تیم، این غیبت به سود ما است.

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: ما بعد از ۵ - ۶ هفته تمرین و انجام ۵ بازی دوستانه سعی کردیم خود را برای شروع لیگ آماده کنیم. فکر می‌کنم نفرات زیادی را از دست دادیم و تیم تغییرات زیادی داشته است. سعی کردیم با دانشی که داشتیم، تیمی نو را بسازیم. شروع لیگ نشان می‌دهد که تغییرات پیش آمده برای آلومینیوم خوب بوده است یا خیر.

بازی برابر تیم اول پایتخت سخت است

وی ادامه داد: امیدوارم این ماراتن سخت را خوب شروع کنیم و آبرویی که در این چند ساله به دست آوردیم، حفظ می‌کنیم. بازی کردن در تهران برابر تیم اول پایتخت، سخت است و امیدوارم تیم ما بتواند لیاقتش را نشان دهد و بازیکنانم از این فرصت استفاده کنند و خود را نشان دهند.

نبود تماشاگر به نفع ما است اما ...

حسینی در واکنش به بدون تماشاگر شدن دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اظهار کرد: من خیلی در این خصوص نمی‌توانم صحبت کنم اما این به نفع ما است. به هر حال تماشاگر جذابیت و نمک فوتبال است. باید قدر این تماشاگرها را بدانیم و همه جای دنیا به دنبال پر کردن ورزشگاه‌ها هستند اما نمی‌دانیم دلیل این اتفاق چیست. البته با توجه به این که مهمان هستیم، این غیبت به نفع ما است.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص فعالیت این تیم در نقل و انتقالات بیان کرد: تیم ما دروازه‌بان، خط دفاع، ۲ بازیکن خط میانی و ۲ مهاجمش را از دست داده است. وقتی یک تیم این همه بازیکن از دست می‌دهد، جمع کردن یک تیم سخت است. باشگاه تا جایی که توانسته خواسته‌های ما را برآورده کرده و امیدوارم اشتباه نکرده باشیم و بازیکنان جایگزین بتوانند جای قبلی‌ها را پر کنند. نمی‌توان همیشه پرتوقع بود و سعی کردیم آن چه را که نیاز باشگاه بود کسب کنیم.

حسینی درباره هدف آلومینیوم در این فصل بیان کرد: ما هر جا رفتیم، هدف ما خدمت به فوتبال بوده و سعی کردیم تیم‌های تمیز و سالمی درست کنیم تا هم جوانان بتوانند فوتبال بازی کنند و هم باتجربه‌های ما بتوانند کیفیت خوبی ارائه دهند.

او در خصوص قانون سقف بودجه بیان کرد: من نگفتم بودجه ما کاهش یافته، بلکه بودجه محدودی داشتیم. من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم و ارکان فدراسیون باید درباره آن صحبت کنند. در دنیا تیم‌های ثروتمند زیادی وجود دارند اما فیفا سعی می‌کند با فیرپلی مالی این قوانین را رعایت کنند. البته این موارد باید شفاف‌سازی شود و این که شفاف‌سازی نمی‌شود، خوب نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • کیثه ی کثیف IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    گفتن حقیقت طعنه و تیکه میشود!مثلا عصطقلا در کدام رده و ایتم توان رقابت با پرسپولیس را داشته و دارد ! کیثه باید ممنون دار جناب حسینی هم باشد که کیثه را جز ۵ تیم پایتخت بحساب می اورد والا تیمهای بزرگی مثل پاس و راه اهن و دیگرانی هم هستند و بوده اند که عصطقلا در برابر انها هیچ رقمه عددی بحساب نمی اید.پرسپولیس نتنها تیم اول ایران که از بزرگترین و پرافتخار ترین تیمهای اسیا و جهان هم هست و تا ابد همچنان خواهد بود و کیثه هر چقدر هم رکاب بزند بگرد پای بزرگانی مثل پرسپولیس نخواهد رسید چون اصولا برای اینکار بنیان نشده .
    • طویله عبده IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      تیم اول پایتخت تاج کبیر هستش بعد پاس تهران :) لونگ حقیر .........................
    • طویله عبده IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      داغی به دلتون گذاشتیم که تا ابد باید زیر چتر تاج و پاس حسرت بخورین :) بزرگ ترین افتخاراتتون قهرمانی با ما بوده :) حسینی نوچه گلی خانم در مورد تیم قهرمان آسیا نمیتونه حتی صداش دربیاد :)))
  • تاجی اصیل IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    ایشون کلا وقتی میگه امیدواره آبرویی که توی این چند سال جمع کرده نره دقیقا میشه متوجه شد توی حالت نرمال از تیم اول و دوم پایتخت حرف نزده والا همه میدونن فرق تیم اول و تیم حکومتی چیه؟ تیم اول تیمیه که چون اسمش تاج بوده مسئولین محترم تو کارش میزارن تا تیم سوگلی و محبوبشون بتونه دوتا جام بگیره حداقل وقتی اسمشو کنار استقلال میبرن بگن دوتا جام هم این باشگاه داره!! آقای حسینی کلا آدمها از چیزایی که ندارن صحبت میکنن و از آرزوهاشون.. شما که کلا توی این چند سال فقط خدمت کردی به پیروزی و شاید جلوی قرمزا اعتبار سه امتیازی داری که بازم فردا تقدیمشون میکنی والا پیش مردم از این صحبتها نکن لطفا....
  • سیاهی لشگرسرخ IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    این پسر شخصیت و ذات خودش رو اون روزی که با بی ادبی تمام مقابل نیمکت استقلال و ساپینتو قرار گرفت نشان داد و بعد از اون هم تمام اون حیثت و آبرویی که ذره ذره برای خودش در فوتبال بدست آورده بود خروار خروار از دست داد و هنوزم داره میده به قولی مُرده رو میشه زنده کرد اما ذات آدمها رو نمیشه عوض کرد
  • کیسه حقیر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    آن چیز که عیان است چه نیازی به بیان است
  • سرور کیسه کشا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    و خداوند پرسپولیس کبیر را آفرید تا استقلال بی سرور نماند .
    • عیسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      البته منظورت لنگ کبیره هان خخخخخخخخخ
  • افشین دست کج IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    این بنده خدا اصلا کی هست که حتی اسمشم تا حالا نشنیدیم؟؟ دیگه باب شده برای معروف شدن از لنگ مجیز گفتن
  • استقلال پرطرفدارترین تیم اسیا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    استقلال نه تنها تیم اول پایتخته بلکه تیم اول ایرانه تیمی که بیشترین هوادار و بیشترین افتخار و بیشترین اصالت رو داره
    • عرشیا IN ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      خندت نگرفت پر طرفدار 😅🤣😅🤣
    • میلاد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      نه چون همه عالم میدون پرطرفدارترین تیم اسیا کیه به گفته حتی اسطورتون پروین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی