نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
۱۰ |
۳
واکنش فوری باشگاه پرسپولیس به اقدام جنجالی سازمان لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که رقبای پرسپولیس و بعضی تیم‌های خاص امکان بهره‌مندی از هواداران و تماشاگران خود برای ایجاد برتری را دارند، تیم فوتبال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران، در همین شروع لیگ از حضور هواداران و یکی از مهمترین ابزار موفقیت خود محروم شد.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: شایعات به حقیقت پیوست و به طور رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد؛ در بازی فردا نمی‌تواند از حضور تماشاگران خود و از مهمترین ابزار موفقیت و امتیاز میزبانی خود بهره‌مند باشد. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران پرسپولیس که اکثریت هواداران فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند، فعلا اجازه ندارند از حق طبیعی و قانونی خود برای حضور در ورزشگاه و همچنین حمایت از تیم محبوب خود بهره‌مند باشند. با شرایط فعلی در حالی که بعضی رقبای خاص ما از این امکان بسیار مهم برای ایجاد برتری بهره‌مند خواهند بود، مشخص نیست پرسپولیس و هوادارانش چه زمانی امکان دیدار با یکدیگر و بهره‌مندی از حق خود را خواهند داشت.

به این ترتیب لیگ حرفه‌ای ایران برای بازی افتتاحیه خود و همچنین مسابقات خانگی مدافع عناوین قهرمانی توانایی میزبانی از تماشاگران را ندارد. این مساله متاسفانه به هیچ‌وجه در کنترل و اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندارد و قطعا به امتیازی برای رقبا بدل خواهد شد. با این شرایط، لیگ برتر در شرایط عادلانه و مساوات برگزار نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سروش IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    خانم هارا نمیتونن راه بدن ورزشگاه بعد از ترس فیفا کلا بازی را بدون تماشاگر میکنند اخه این چه وضعشه
  • کیسیسم IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    خدا رحم کنه تاج و دار و دستش شمشیر رو از رو بستن، اصفهونی جام برای شهرتو دست از سر پرسپولیس کبیر بردارید پیگیر قراردادهای نجومی تیم شهرت شدی؟
  • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    بسم الله الرحمن الرحیم ، شروع شد
  • هومن IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    بعضی وقتها فراموش می کنیم کجا زندگی می کتید در این کشور قانون و عدالت وجود نداره
  • 😁😁😁 IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    پرسپولیس راحت میتونست پولیتیک بزنه به سازمان لیگ ولی متاسفانه به عقل درویش نرسید. گیریم ورزشگاه آزادی آماده نیست، خب بازی رو مینداختین ورزشگاه تختی افسریه یا استادیوم کاظمی اصلا.
  • ایران IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    سالی که کیسه رو اول کردن فیلم داوریهای وبقیه ماجراها ازاول فصل موجوده که چهطوری باتصمیم های ناعادلانه دررابطه با گل گهر وگرفتن پنالتی های غیرواقعی ومسخره ابروایران روبردن تاتیمشون بناحق اول شد حالا بااین کاراشون هدفشون زمین زدن پرسپولیسه تا بتونن هرغلطی بکنن خدابزرگه وچوب خدا برسر کیسه وشله زرد مسئولین تبانی کننده نازل خواهدشد ارتش سرخ باده نفر قهرمان شده امسال هم قهرمانه این مجازات روبایستی برای تیمی که دردربی حذفی ازدست دادن فرارکرد قرارمیدادید ویا تیم ساکت که مانندداعش بانارنجک به اتوبوس تیم دراصفهان حمله تروریستی کردن ،خدبزرگه چوب خدا نازل خواهدشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی