نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
نکونام و خطیر درگیر شده‌اند؟/ مشکلاتی از بیرون به استقلال تحمیل شده است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره استقلال به صورت غیرمستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.

یکی از مسائلی که سه‌شنبه شب حول باشگاه استقلال در فضای مجازی مطرح شده و بازتاب‌های گسترده ای داشته، به شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام برمی‌گردد. بازگشت آرمان رمضانی به استقلال زمینه ساز ایجاد این شایعه شد.

در این خصوص گفته می‌شد که جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال درخواست جذب دو بازیکن خارجی را داشته، اما وقتی مدیران باشگاه در این خصوص اقدامی نکرده‌اند، او با علی خطیر درگیری لفظی پیدا کرده است.

در چنین شرایطی فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی که با شبکه خبر سیما داشت، بدون آنکه اشاره مستقیمی به شایعه درگیری لفظی نکونام و خطیر داشته باشد، این مسئله را تکذیب کرد.

سمیعی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «متاسفانه مشکلاتی از بیرون به ما تحمیل شده است. آقای نکونام دو بازیکن را می‌خواهند اما مشکل اینجا است که می‌گویند سقف را رعایت کنید. نهادهای نظارتی بارها به ما فشار آوردند و ناراحتی‌مان این است که این سخت گیری‌ها فقط برای استقلال است.»

او ادامه داد: «ما مشکلاتی داریم که از بیرون بر ما تحمیل شده، با این حال اگر با وحدت و اتحاد پیش برویم و پشت هم باشیم، مدعی قهرمانی خواهیم بود. ما تیم پرستاره‌ای نیستیم، مثل دو سال قبل که پرستاره نبودیم اما قهرمان شدیم. اگر افتراهایی که از بیرون به ما تحمیل شده را کنار بگذاریم، ما توانایی این را داریم که دو بازیکن اضافه کنیم.»

مجری برنامه از سمیعی پرسید که در این صورت جواد نکونام راضی خواهد شد و او پاسخ داد: «صددرصد؛ او یک متعصب استقلالی است که اعتبار و آبرویش را وسط گذاشته است. همه ما هم متعهد به حمایت از ایشان هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دامون NL ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    فقط رو شما نظارت احتمالا چون تصور میکنی بارسلونا یا منچستریونایتد هستی.بازگشت فردی مثل سمیعی به فوتبال به عنوان شریک دزد و رفیق قافله، به خاطر رفتار اگرسیو و حاشیه سازش توهین به فوتبال.بخش زیادی از مشکلات این تیم به خاطر وجود چنین افراد. نامداری،حدادیان،موسوی، کعبی،عبدی،خلیل زاده و .. بخشی از هواداران متمول شما نیستند احیانا؟ قرارنبود حدادیان و موسوی به بیرانوند ۱۰۰ میلیارد تومان بدن؟شما که سقف آسمون هفتم رو رد کردید با ۹۰۰ میلیارد بدهی
  • سعیدی سوق IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    به عنوان یک هوادار 55 ساله، به رغم تمام نامهربانی های اخیر، گندزنی مدیران نالایق ده سال گذشته استقلال، با حضورخطیر، نکونام و سمیعی، این باشگاه در درازمدت نتیجه خواهند گرفت، اگر این ثبات را بگذارند حداقل سه سال دوام بیاورد
  • اکبرمعراجی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    هواداران بافرهنگ وبااصالت استقلال مظلوم، از مرد همیشه بزرگوارشان یعنی جواد نکونام حمایت خواهند کرد وکسی را یارای مقابله با نکونام محبوب نخواهد بود...جناب خطیر مواظب باش
  • رضایاک اصلی۲ IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    به نظرم مدیریت کیسه با چکش مشکل داره چون چکش میخواد خودشا جلو تماشاچی های قلیل کیسه عزیز کنه و بقیه را بد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی