نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جزئیات توافق پرسپولیس با گلر برزیلی/ مربی خارجی پرسپولیس فامیلش را به ایران آورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم نام مربی گلرهای پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است.

از بین گزینه‌های معرفی شده به یحیی گل‌محمدی برای پست دروازه‌بان، دو گلر زیر ۲۳ سال برزیلی مورد تایید گرفتند و مذاکرات برای جذب یکی از آن‌ها از چند روز قبل شروع شده بود. در نهایت ننکا میگل جونیور گلر ۱۹ ساله برزیلی برای پرسپولیسی شدن با این باشگاه به توافق رسید و به زودی برای عقد قرارداد راهی ایران خواهد شد. این گلر که سهمیه بزرگسال محسوب نمی‌شود، سال قبل در تیم لوندرینا در سری بی برزیل بازی کرد و عملکردش مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

این دروازه‌بان ۱۹ ساله از طرف ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس معرفی شد و تشابه جالب نام این دو شائبه‌هایی را ایجاد کرده که مربی قرمزها یکی از فامیل‌های خود را به پرسپولیس آورده است. گفتنی است ننکا در فصل قبل ۸ بار برای تیمش به میدان رفت و در این بازی‌ها ۱۰ گل دریافت کرد و تنها در ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. مبلغ رضایتنامه این گلر جوان چیزی حدود ۹۰ هزار دلار است که طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را به حساب باشگاه لوندرینا واریز کند تا این انتقال قطعی شود.

گفتنی است قرارداد خود این گلر برای یک فصل چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که حدودا ۵ میلیارد خواهد شد. گفتنی است ننکا در هفته آینده به تهران می‌آید تا در تمرینات پرسپولیس شرکت و خودش را برای هفته‌های بعدی لیگ برتر آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سرباز US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    جالب نیست نزدیک 10 میلیارد تومان بده برای جذب گلر خارجی زیر 20 سال . که عملکردش مثل هندونه سربسته است . بزرگسال های با تغییر فرهنگی نساختند و خیلی هاشون گیرپاژ کردند حالا یک بچه را از خونه شون در برزیل بکش بیار اینجا 10 میلیارد و کلی هزینه رفت و آمد و خانه و غذا خرجش کن ولی 12 -15 میلیارد خرج خالد آبادی نکن زیبا نیست ؟
    • لوک خوش شانس IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      حرف حق ❤️
    • نیما IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      خالدآبادی 12 تا فقط برای رضایت نامه میخواست بماند چقدر باید به خودش میدادن که رفت استقلال
    • احمدرضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      اینم باید در نظر گرفت طرف برزیلی هست،مهد فوتبال جهان،استعداد های برزیلی خیلی از استعداد های حتی اروپا شاخص تر هست،اگر در لیگ b بازی کرده یقین بدانید بد نیست، قطعا مربی دروازبانان برزیلی پرسپولیس،اینجا اعتبارش را گرو گذاشته و هیچوقت کاری نمیکنه که خراب بشه،بهرحال من دوست دارم امیدوار باشم و خوش بین ولی اگر غیر این باشه،گلر دوم میتواند فاجعه ایجاد کند
  • نیما IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    رفیعی خیلی از این بهتره حیف پول که بره واسه این، گرفتن رضایت نامه فقط برای عزت الهی امکان نداشت؟؟
    • زنده بادایران عزیز IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      عزت الهی پرسپولیسو دوستداره ولی فعلا ایران بیا نیست، هنوز توانایی بازی توسطح بالاتر داره. خودشم نخواست بیاد امسال
  • پرسپولیس تیم اسطوره ها IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    خالدآبادی نمیخواست ذخیره بیرانوند باشه، اینم بدون برادر از قدیم همیشه استقلال بیشتر از پرسپولیس برای جذب بازیکن هزینه میکرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی