نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۳ |
۱
استقلال با هافبکش به توافق نرسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توافق باشگاه استقلال با سعید مهری حاصل نشد و این تیم در مصاف با صنعت نفت آبادان قادر به استفاده از این بازیکن نخواهد بود.

سعید مهری چند هفته ی پیش قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد اما به درخواست جواد نکونام در تمرینات حاضر شد. با این حال توافق نهایی او با باشگاه آبی حاصل نشد و این بازیکن در کنار روزبه چشمی دو غایب اصلی استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان خواهند بود.

سعید مهری خواهان عقد قرارداد جدید با باشگاه آبی با درخواست جدید مالی است اما باشگاه استقلال می‌گوید سعید مهری با استقلال قرارداد دارد و فسخ قرارداد او غیر قانونی است و می‌بایست با همان قرارداد قدیمی برای استقلال به میدان بیاید.

سعید مهری هم در پاسخ به باشگاه استقلال گفته است قرارداد اوبه صورت قانونی فسخ شده و برای بازی در تیم آبی باید قرارداد جدیدی امضا کند. این کشمکش موجب شده تا استقلال در هفته ی نخست قادر به بهره گیری از این بازیکن نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دکتر حسین درگاهی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    امیدوارم سعید مهری از خواسته خود قدری کوتاه بیاید.او باید بداند در تیم استقلال چهره شد و اگر میخواهد همچنان در عرصه فوتبال ایران مطرح باشد راهی جز بستن قرارداد با تیم استقلال ندارد.
    • تاجی اصیل IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      آقای مهری خبری از قراردادجدید نیست همون قرارداد قبلیت هم باید کمتر کنی! این باشگاه تن کردنه پیراهنش سی میلیارد می ارزه و یادت باشه الان اگر چهار نفر تحویلت میگیرن بخاطر پوشیدن همین پیراهن هست.. خواهشا مثل عارف غلامی جوگیر نشین و توی توهم نباشین... اگر هم مشکلی دارین شما هم مثل غلامی با یه خداحافظی خوشحالمون کنین... تیمهای دیگه بخاطر اینکه پیراهنشون ارزش ندارن مجبورن پول نجومی بدن ولی تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس فقط تن کردن پیراهنشون سی میلیارد می ارزه و خواهشا با تیمهای دیگه مقایسه نکنین این دو تا تیمو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی