استرس زیاد چند سرمربی مطرح فوتبال ایران به خاطر یک خبر ویژه/ فقط نکونام در امن و امان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حل شدن مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ، حالا او به راحتی می‌تواند به ایران سفر کند.

بعد از جدایی از پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ تا به امروز به دلیل مشکلات مالیاتی و عدم پرداخت مالیات توسط باشگاه پرسپولیس نتوانست به ایران بیاید. بالاخره با تلاش باشگاه پرسپولیس این مشکل حل و هفته قبل اعلام شد مشکل برانکو برای حضور در ایران برطرف شد. خبری که البته ترس را به جان چند سرمربی مطرح لیگ برتری انداخت. برانکو شرایط خوبی در تیم ملی عمان دارد ولی بعد از پایان جام ملت‌های آسیا قرارداد او با فدراسیون فوتبال عمان به پایان می‌رسد.

کار کردن در ایران همیشه یکی از جذاب ترین گزینه‌ها برای برانکو بوده و کیست که نداند مرد محبوب پرسپولیسی‌ها همیشه از علاقه خود برای نشستن دوباره روی نیمکت تیم ملی ایران حرف می‌زند. برانکو چند بار بعد از جدایی از پرسپولیس مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفت ولی هر بار به دلایلی بازگشت او منتفی شد. در صورت ناکامی‌قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا به طور حتم برانکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی خواهد بود.

اما سرمربی تیم ملی تنها کسی نیست که سایه حضور برانکو را بالای سر خود حس می‌کند. خود یحیی گل محمدی هم می‌داند بعد از حل شدن مشکل مالیاتی برانکو ،در صورتی که نتواند نتایج خوبی در این فصل به همراه پرسپولیس بگیرد، سرمربی سابقش در تیم ملی می‌تواند یکی از گزینه‌های جانشینی او باشد. یحیی در پرسپولیس عالی نتیجه گرفته و حتی چند رکورد برانکو را هم زده است.

با این حال شاید برانکو تنها گزینه ای باشد که هواداران پرسپولیس همیشه و در هر زمانی از بازگشت او استقبال خواهند کرد. به غیر از پرسپولیس و تیم ملی، برانکو می‌تواند یکی از گزینه‌های تیم‌های متمولی چون تراکتور، سپاهان و گل گهر هم باشد و در صورتی که سرمربیان خارجی این تیم‌ها نتایج خوبی نگیرند، برانکو می‌تواند به جای آن‌ها روی نیمکت یکی از این ۳ تیم بنشیند. از بین تیم‌های مدعی برانکو فقط به استقلال نخواهد رفت و جواد نکونام از این بابت خیالش راحت است که استاد سابقش نمی‌تواند جای او را بگیرد.

برانکو بارها عنوان کرده به دلیل سابقه پرسپولیسی اش حتی اگر از استقلال هم پیشنهاد داشته باشد به این تیم نخواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    پرفسور چون با ذات تراکتور و سپاهان آشناست به هیچ عنوان توی این دوتیم مربیگری نخواهد کرد ولی گلگهر یا سایر تیمها امکانش هست
  • محمدی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    حتما بعد جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی