نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بازیکنان جدید استقلال در حد این تیم نیستند/ نیم فصل اول را از دست دادیم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قصد توهین ندارم اما بازیکنانی که آمده‌اند، در حد اسم استقلال هم نیستند.

محمدعلی یحیوی در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: برای تیمی مثل استقلال واقعا خجالت‌آور است که در فصل نقل‌وانتقالات این اتفاقات برایش رخ بدهد. خیلی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار از تیم رفتند و مدیران باشگاه توانستند ۴ بازیکن به خدمت بگیرند. قصد توهین به بازیکنان جدید ندارم اما بعضی از این بازیکنان حتی در حد اسم استقلال هم نیستند. تیم استقلال نیم فصل اول را از دست داده است.

وی افزود: از مدیران فعلی باشگاه خواهش می‌کنم با برنامه‌ریزی درست در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کنند. مهم نیست که این بازیکنان داخلی باشند یا خارجی، فقط کیفیت‌شان مهم است. استقلال در ۲ پست نیاز بسیار شدیدی به جذب مهاجم دارد. یک جذب مهاجمی است که بتواند جای مهدی قایدی و محمد محبی را پر کند، دوم جذب مدافع قدرتمند که در شرایط سخت بتواند حمله ستاره تیم‌های دیگر را خنثی کند.

یحیوی درباره شرایط استقلال در اولین بازی شروع فصل مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما پیشکسوتان امیدواریم این دیدار با پیروزی استقلال تمام شود اما در آبادان با آب‌هوایی که دارد شرایط استقلال برای بازی خیلی سخت خواهد شد. هواداران الان از استقلال نتیجه می‌خواهند. قطعا برد در بازی اول هفته نخست روحیه تیم را افزایش خواهد داد.

پیشکسوت استقلال در خصوص کیفیت استقلال با فصل گذشته تصریح کرد: افت شدیدی نسبت به فصل گذشته داشتیم. چون بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم و این جای تاسف دارد و قطعا نیم فصل اول لیگ برتر را از دست دادیم. مدیران باشگاه استقلال باید یک برنامه ریزی درست در نیم فصل دوم دنبال جذب بازیکن با کیفیت و تکنیکی باشند.

یحیوی درباره اینکه باشگاه استقلال بر خلاف نظر نکونام به دنبال حضور مهدی هاشمی نسب در کادر فنی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با آمدن هاشمی نسب آرامش به نیمکت استقلال برگردد. چون فصل قبل هر بازی نیمکت تیم دچار حواشی می‌شد. این حواشی باعث می‌شود به بازیکنان داخل زمین استرس وارد شود و نتوانند بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند. هاشمی نسب در فولاد خوزستان کنار جواد نکونام بوده و بودن او در استقلال را به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم با آمدن او دیگر شاهد درگیری نباشیم.

وی در مورد نارضایتی نکونام از وضعیت آبی‌پوشان اضافه کرد: جواد نکونام حق دارد از شرایط تیم ناراضی باشد چون الان با کمبود بازیکن مواجه است و مطالبات هیچ‌کدام از بازیکنان پرداخت نشده و همین کارها باعث می‌شود شرایط روحی خود نکونام را بر هم بزند. الان هم نکونام با دست خالی دارد فصل جدید را شروع می‌کند. او آدمی است که با دست خالی هم می‌تواند بجنگد امیدوارم هواداران و پیشکسوتان صبور باشند و از او حمایت کنند چون امسال استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    والا بازیکنان جدید که هیچ اصلا همان بازیکنان قدیمی اش هم در حد استقلال نیستند.فقط روزبه چشمی،مرادمند،یامگا،جلالی،مهدی پور(کمی) و ارسلان مطهری(پیر شده)در حد استقلال هستند و بقیه بطور کلی همه ول معطل و در و پیت...
  • کلنگلیس IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    اصلا به شماهیچ ربطی نداره یادمون نرفته فینال آسیا توآزادی جلوی جوبیلیا ایواتا ژاپن چه بلایی سرتیم آوردی
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    آقای یحیوی جذب بازیکن باکیفیت برای باشگاههای بزرگ کار بسیار سختی شده چون بازیکنا به کمک دلالها اعلام میکنن از قطر یا امارات یا اروپا پیشنهاد داریم و به دلیل پایین بودن ارزش پول ایران این بازیکنا به کمک همون ایجنتها تا جاییکه بتونن باشگاههای بزرگ رو اذیت می‌کنن چون می‌دونن تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد ضمنا وضعیت استقلال رو دیگه یه بچه زیر ۱۰ سال هم می‌دونه چه جوریه و در مورد بازیکنایی که اومدن دارین کم لطفی میکنین محمدی و سهرابیان در حد تیمملی هستن و منتظر محمد بااستعدادترین بازیکن عراقیه و مطمئن باشین یکی دو سال دیگه لقب بیلینگام آسیا رو بهش میدن چون آچار فرانسه و همه فن حریفه و امیدوارم نکونام دست از لجبازی برداره و نیومدن تورس رو عقده نکنه و این جوون بااستعداد عراقی رو فراریش نده وگرنه بعداً بدجوری حسرتشو میخوریم امسال خوشبختانه اولین سالیه که تیم لت و پار نشده درسته قایدی و محبی رفتند ولی اونا بازیکنمون نبودند و میدونستیم که میرن استقلال خیلی بزرگتر از این حرفهاست که بدون اونا لنگ بمونه یامگا امیرعلی صادقی مهرداد محمدی پیمان بابایی منتظر محمد همشون میتونن در سبکهای متفاوت وینگر بازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی