نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازیکن استقلالی مدعی پوشیدن پیراهن پرسپولیس/ انگیزه بزرگ برادر یک ملی‌پوش در لیگ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادر دوقلوی بازیکن تیم ملی انگیزه‌ بزرگی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دارد.

حسین پورحمیدی در فصل گذشته و در ترکیب آلومینیوم اراک موفق شد در قامت یک ستاره ظاهر شده و در نهایت با کلین‌شیت‌های جالب توجهش راهی تیم ملی نیز شود. او در این فصل پیراهن تراکتور را بر تن کرده تا چالش جدیدی را دنبال کند.

در سوی دیگر اما برادر دوقلوی او حاضر است؛ حسن پورحمیدی که برخلاف برادرش و تمایلات رنگی‌اش، بیشتر علاقه به سرخ‌ها دارد و در اظهارنظری جنجالی حتی خود را مدعی پوشیدن پیراهن پرسپولیس نیز اعلام کرده بود. حسن پورحمیدی اما در فصل گذشته در ترکیب استقلال خوزستان به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار در مسیر صعود توانست عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد و حضور در لیگ برتر را جشن بگیرد.

او با حضور در لیگ برتر و علیرغم پیشنهاداتی که برای بازی در دیگر تیم‌های مدعی دسته اولی داشت، اکنون رقابت بزرگی را در ذهن مرور می‌کند و می‌خواهد نشان دهد که چیزی از برادر دوقلوی خود کم ندارد.

فرشاد بختیاری زاده، مربی دروازه‌بانان استقلال خوزستان که زمینه معرفی این دو برادر را به فوتبال ایران فراهم کرده، اکنون حسن را به صورت جدی‌تری زیر نظر دارد و امیدوار است او را نیز به عنوان یک رقیب گلری جدی، در این فصل از لیگ برتر آماده رقابت کند و باید دید در این مهاجم به هدف خود خواهد رسید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلالی مدعی پوشیدن پیراهن پرسپولیس/ انگیزه بزرگ برادر یک ملی‌پوش در لیگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی