نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
شروع فصل پرسپولیس با گلی جنجالی/ پیروزی با چیپ سه امتیازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی لیگ بیست و سوم مقابل آلومینیوم به برتری رسید.

تیم‌ فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در بازی افتتاحیه لیگ بیست و سوم در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

علی نعمتی در دقیقه ۳۸ تک گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۶۳- مسعود ریگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۶- محمد عمری)، میلاد سرلک (۸۶- سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (۶۳- امید عالیشاه) و سعید صادقی.

شروع فصل پرسپولیس با گلی جنجالی/ پیروزی با چیپ سه امتیازی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده (۷۴- عارف حاجی عیدی)، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

شروع فصل پرسپولیس با گلی جنجالی/ پیروزی با چیپ سه امتیازی

داور: امیرسامان سلطانی

تیم پرسپولیس در نیمه نخست خیلی زود نبض بازی را در اختیار گرفت تا اینکه علی نعمتی در دقیقه ۳۷ روی ارسال دقیق سروش رفیعی از تله آفساید مدافعان آلومینیوم فرار کرد و در حالیکه احمد گوهری از دروازه خارج شده بود مدافع پرسپولیس توپ را از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم به گل اول سرخ‌ها تبدیل کرد. در ادامه بازی با همین نتیجه پیگیری شد تا اینکه با سوت سلطانی دو تیم با برتری یک بر صفر پرسپولیس به رختکن رفتند.

نیمه دوم تیم شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده از لایه‌های دفاعی که در نیمه نخست داشتند خارج شده و شکل هجومی به خود گرفتند. پرسپولیسی‌ها از این فرصت استفاده کرده و در یک ضد حمله در دقیقه ۵۸ توسط وحید امیری صاحب موقعیت شدند که شهاب زاهدی با بی‌دقتی نتوانست از پاس امیری استفاده کند. در ادامه بهترین فرصت آلومینیوم برای زدن گل تساوی شکل گرفت اما شوت خطرناک مهدی لیموچی در دقیقه ۶۱ توسط بیرانوند دفع شد تا دروازه پرسپولیس همچنان بسته بماند.

تیم پرسپولیس در دقایق پایانی فرصت‌هایی برای افزایش اختلاف با تیم آلومینیم را بدست آورد که موقعیت‌ها یکی پس از دیگری برای شاگردان گل‌محمدی از دست تا درنهایت نتیجه یک بر صفر نیمه نخست دست نخورده باقی بماند و پرسولیس با همین برتری یک گله پیروز اولین بازی فصل خود باشد.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • آریا US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    تبریک به تمام هواداران بزرگ ارتش سرخ❤❤❤🏆🏆🏆 اما به شدت نیاز به مهاجم هدف داریم! دم علی نعمتی گرم چه چیپی زد😂😂
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      100 درصد گلی که علی نعمتی زد آفساید بود و بچه 10 ساله هم می تونه تشخیص بده که در زمان ضربه و سانتر، علی نعمتی حداقل نیم متر تو آفساید بود. مهندسی بازی ها برای پیروزی حکومتی از هفته اول و از بازی اول شروع شد. پارسال پیروزی با یک امتیاز بیشتر تونست قهرمان بشه و این 2 امتیازی که با گل آفساید نعمتی تقدیم پیروزی شد در پایان فصل سرنوشت قهرمانی رو تعیین می کنه. در شبی که پیروزی بسیار ضعیف عمل کرد باید هم داوران برای کسب 3 امتیاز به تیم حکومتی کمک ویژه‌ای بکنن. البته این دیدار 3 امتیازی نبود و 6 امتیازی بود و جزو بازی های مهم لیگ بود چون آلومینیوم اراک مطمئن باشید رقبای دیگه پیروزی رو می تونه متوقف بکنه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      ننگ بزرگیه که پیروزی حکومتی خودش قدرت بردن نداره و داوران و عوامل داخلی و خارجی نتایج رو برای این تیم رقم می زنن
  • مملی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    مبارکمون باشه ولی این تیم خیلی کار داره حداقل تا هفته چهارم باید نقاط ضعفمونو ترمیم کنیم
  • شاهین IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    این پرسپولیس کار زیاد دارد باز هم هنر یحیی نبود مهاجم کلاسیک... امیری بازیکن فیکس نیست.. تیم انگار تازه تشکیل شده..
    • فس فس US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      کیسه جان وحید بهترین بازیکن زمین بود🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • محسن پرسپولیسی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    همه کارشناسان گفتن گل کاملاً سالمه، بعد هوچی گرها طبق معمول توهم زدن و قبول ندارن
    • پرسپولیس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      اونهایی که میگن گل آفساید بود فقط بازیکن کنار نعمتی را میبینند در حالیکه دو بازیکن دیگه در وسط آفساید رو پر کرده بودند دم خط نگهدار گرم
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    اين زاهدی تازه یک ورژن از عبدی ضعیف،ضعیف تر است.....
  • کیسه کش پررویی هستم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    دشمنی با پرسپولیس از قرعه‌کشی لیگ شروع شد طوری مهندسی کردن که پرسپولیس سه بازی قبل از مافیا بازی میکنه بعد اردوی پرسپولیس رو حذف کردن بعد بازیکنان مدنظر یحیی رو جذب نکردن بعد مدیران نالایق دولتی بازیکنان پرسپولیس رو راحت به رقیبان پرسپولیس واگذار کردن مثل سیامک نعمتی و آل کثیر...بعد اومدن تماشاگران پرسپولیس رو محروم کردن و آخرین ضربه بازی اول داوری وحشتناک که اخراج و پنالتی پرسپولیس رو نگرفتن خدا به داد پرسپولیس برسه تا بازی دوم
  • دامون IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    زاهدی تو فشار عصبی زیادی بازی کرد و انگار بقیه بازیکنها از روی ناچاری بهش پاس میدادن. ای کاش با اومدن عمری زاهدی تو بازی میموند.زدن اولین گل خیلی مهم بود تا زاهدی از زیر فشار خارج بشه.عمری از افراد کلیدی تیم میشه.
  • جاسم از اهواز IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    به والله به تالله قسم داوران و کمیته داوران فدراسیون و دست اندرکار ان فوتبال از تیم پیروزی می ترسن..واقعیت ها رو نمیگن...جام های این تیم در این چهل سال فقط با تهدید و ترس و فشار و حضور هواداران و سرو صدا وفحاشی و...بدست اومده..
    • قرمزته IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      آهای جاسوم وقتی اسم الله را میاری و قسم میخوری دیگه نباید احساسی حرف بزنی شاید یکی دوتا یا سه و حتی چهار بازی اشتباه غیر عمدی داورا تو نتیجه بازیها تاثیر داشته باشه اونم تو نتیجه برد و باخت و برای همه تیمها که به گفته کاشناسان بیطرف پرسپولیس بیشتر از بقیه تیمها از اشتباهات داوری ضرر کرده ولی چهل سال از ترس به یه تیم جام بدند دور از منطق و واقعیته
  • سعدون IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    گل سالم بود؟شما که راست میگید. فقط نمیدونم چرا این اتفاق برای تیم های روبرو نمی افته.
  • بهرام IT ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    بردن را که برد اما خداوکیلی شانس آورد که دو سه تا گل خفن از آلمینیوم نخورد.آلمینیوم تیم خیلی خوبی هست و فقط مهاجمانش باید ییشتر دقت کنند و اون لیموچی هم به کار تیم ملی میاد.پرسپولیس هم که دیروز کلا ول معطا،پرسپولیس اینطور ادامه بده در این فصل دهم هم نمیشه....
  • کیان IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    این گل نعمتی کجای آن مشکوک بود !!؟ ‌خبر ورزشی هم کیسه ای تشریف دارند !!؟ کیسه درباری الحکومتی که ۸۰ ساله مافیای فوتبال است !!! داوران دربی را هم مدیران کیسه به اعتراف خود پیشکسوتان کیسه انتخاب میکنند !!!! حتی بازیهای دوستانه و نیمه تمام با پرسپولیس را هم ۳ بر صفر نمودند و به بردهای جعلی کیسه درباری آمار زنده اند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی