نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سیاسی‌بازی بریتانیایی‌ها برای بازیکن روسی/ محرومیت از لیگ قهرمانان به دلایل غیرورزشی
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست روسی به دلیل اظهاراتش در طرفداری از روسیه در جریان جنگ اوکراین، از دریافت ویزا برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رنجرز در گلاسکو محروم شد.

گائل اوندوآ، هافبک روسی، نتوانست ویزای ورود به انگلیس را از مقامات بریتانیا دریافت کند و در دیدار امشب با رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا غائب خواهد بود. تیم سروت به خاطر این اتفاق متحمل ضربه سنگینی شده و از این اتفاق ابراز تاسف کرده است.

ملی‌پوش کامرونی در روسیه بزرگ شد و در جام جهانی سال گذشته با طرح پرچم این کشور بر روی کفش‌هایش خبرساز شد. از آنجایی که تیم سوئیسی در حال حاضر هفت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، مشکلات مربی این تیم «رنه ویلر» برای بازی رفت افزایش یافته است.

در کنفرانس رسانه‌ای شب گذشته، مقامات سروت به جزئیات اشاره نکردند اما بیانیه‌ای منتشر کردند و گفتند که «باشگاه از این وضعیت ابراز تاسف می‌کند و از بازیکن خود و تیمش که به دلایل غیر ورزشی باید بدون بازیکن اصلی خود بازی کند، حمایت می‌کند.» همچنین تایید کرد که باشگاه دو هفته تلاش کرده تا راه حلی بیابد و از SFA کمک گرفته است.

اوندوآ هشتمین بازیکن سروت است که از بازی امشب محروم شده است. مهاجم این تیم انزو کریولی پس از اخراج در پیروزی هفته گذشته مقابل گنک، از بازی امشب محروم است، و جرمی فریک دروازه‌بان اول تیم نیز مصدوم است. کیگو سونموتو، مدافع راست، یک ماه از میادین دور است، در حالی که تئو مگنین نیز قادر به بازی نیست. میروسلاو استوانوویچ، الکسیس آنتونس و الکساندر لینگ همگی به دلیل مصدومیت غایب هستند.

ویلر گفت: «این بازیکنان برای ما مهم هستند اما نمی‌خواهم زمان زیادی را صرف صحبت در مورد کسانی کنم که نمی‌توانند بازی کنند. من همیشه به توانایی تیمم اطمینان دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    بریتانیایها از ایران یاد بگیرند که هرگز وهیچوقت اجازه دخالت سیاست در ورزش را نمی دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی