نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
اتفاق جالب برای تیم لیونل مسی/ با همان بلیت قبلی بازی را ببینید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم لیونل مسی با یک حریف دو بازی متوالی در دو جام متفاوت خواهد داشت.

بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.

اینترمیامی در روزهای گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی تورنمنت لیگز کاپ در یک بازی پرهیجان و هشت گله به لطف دو گل لیونل مسی موفق شد حریفش را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

مسی و یارانش در این مرحله از لیگز کاپ به مصاف شارلوت اف‌سی می‌روند. جالب اینجا است که شارلوت اف‌سی همان تیمی است که قرار بود مسی در بازی مقابل آن اولین دیدار خود در لیگ MLS آمریکا را تجربه کند.

با توجه به اینکه دو تیم در این مرحله از لیگز کاپ به هم رسیده‌اند دیدار آنها در لیگ MLS که طبق برنامه قرار بود روز ۲۰ آگوست برگزار شود به تعویق افتاد. سازمان لیگ MLS رسما اعلام کرد که تاریخ بعدی برگزاری این مسابقه را بعدا اعلام خواهد کرد.

باشگاه اینترمیامی با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: به ما اطلاع داده شد که بازی ما در لیگ MLS مقابل شارلوت اف‌سی که قرار بود ۲۰ آگوست برگزار شود به تعویق افتاده است. علت این تعویق مسابقه ما و شارلوت در یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ است. کسانی که برای بازی روز ۲۰ آگوست بلیت خریده‌اند با همان بلیت‌ها می‌توانند بازی را در تاریخ بعدی که اعلام می‌شود تماشا کنند.

لیونل مسی از زمانی که وارد آمریکا شده تا این لحظه برای اینترمیامی ۷ گل به ثمر رسانده است. این هفت گل در چهار بازی به ثمر رسیده است. مسی تا همینجا چهارمین گلزن برتر باشگاه اینترمیامی است و انتظار بی‌جایی نیست که او به زودی عنوان آقای گلی تاریخ باشگاه را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی