نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
آبی‌ها معامله بزرگ را برهم زدند!/ معاوضه این دو ستاره منتفی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌های انگلیس دیگر تمایلی به تعویض لوکاکو با ولاهوویچ ندارند و از معامله با بانوی پیر کنار کشیدند.

چلسی تصمیم گرفته مذاکره با یوونتوس بر سر مبادله دوشان ولاهوویچ و روملو لوکاکو را کنار بگذارد، زیرا ارزشی که دو باشگاه بر روی بازیکن صربستانی می‌گذارند حدود ۲۰ میلیون یورو با هم تفاوت دارد.

اسکای اسپورت ایتالیا و سایر رسانه‌ها گزارش دادند که تیم لیگ برتری به طور ناگهانی از مذاکرات خارج شده و به یووه اطلاع داده که دیگر علاقه‌ای به ولاهوویچ ندارد. آنها متوجه شدند که تفاوت در ارزش‌گذاری بازیکنان خیلی زیاد است و بهتر است به سراغ گزینه دیگری بروند.

چلسی بر این باور بود که مبادله لوکاکو به اضافه ۲۰ میلیون یورو پول نقد و ۵ میلیون یورو اضافی پیشنهادی منصفانه است. از سوی دیگر، یوونتوس از جدایی ولاهوویچ با مبلغی کمتر از لوکاکو به اضافه ۴۰ میلیون یورو پول نقد خودداری می‌کرد.

تفاوت‌های اساسی در نحوه ارزش‌گذاری دو باشگاه برای بازیکنان وجود دارد. چلسی رقمی ۴۰ میلیون یورویی برای لوکاکو در نظر گرفته است، علیرغم این که او بخشی از برنامه‌های آنها برای این فصل نیست و اینتر امیدوار بود او را با ۳۵ میلیون یورو معامله کند. یووه برای جذب ولاهوویچ از فیورنتینا در ژانویه ۲۰۲۲، مبلغ ۸۱.۶ میلیون یورو به اضافه ۱۰ میلیون یوروی اضافه پرداخت کرد. بنابراین، ارزش او را هنوز حداقل ۸۰ میلیون یورو می‌دانند، به خصوص این که او تنها ۲۳ سال سن دارد.

لوکاکو همچنان هدف یوونتوس است و اگر چلسی نتواند خریدار پیدا کند، می‌تواند او را در ماه سپتامبر به لیگ حرفه‌ای عربستان بفرستد. در مورد ولاهوویچ، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ بسته به نتیجه شرایط کیلیان امباپه و هری کین، ممکن است به یک مهاجم نیاز داشته باشند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی