نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مرحله جدید بحران امباپه؛ او خوشحال و راضی است اما.../ پیراهن شماره ۷ موجود نیست؛ سؤال نفرمایید!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی به تمرین با بازیکنان کنار گذاشته شده پاری‌سن‌ژرمن ادامه می‌دهد، در حالی که پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است.

کیلیان امباپه پس از بازگشت پاری‌سن‌ژرمن از تور پیش‌فصل آسیا به تمرین با تیم جایگزین ادامه داد و طبق گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن شروع به حذف این بازیکن از تصاویر تبلیغاتی کرده و دیگر پیراهن او را در فروشگاه رسمی باشگاه نمی‌فروشد.

پاری‌سن‌ژرمن قصد بخشیدن کیلیان امباپه را ندارد. شاگردان لوئیس انریکه بعد از تور پیش‌فصل ژاپن و کره جنوبی به تمرینات برگشتند و مهاجم اصلی تیم همچنان غائب است. امباپه با تیم «نامطلوب‌ها» تمرین می‌کند و عکسهایی که از تمرین آنها منتشر شد نشان می‌دهد که اصلا نگران آینده خود نیست و بسیار خوشحال و سرزنده به نظر می‌رسد.

گروهی که با این ملی‌پوش فرانسوی تمرین می‌کند شامل بازیکنانی چون جورجینیو واینالدوم، یولیان دراکسلر، لئاندرو پاردس، کالین داگبا، ادوارد میشو و عبدو دیالو است. به نظر می‌رسد مدافع فرانسوی به لطف کارش در شهر ورزشی، باشگاه و کادر فنی را متقاعد کرده است که با او سازش کنند. دیالو با لغو مجازات می‌تواند از گروه محرومان خارج شده و به تیم بازگردد و با لوئیس انریکه تمرین کند. این خود دیالو بود که در شبکه‌های اجتماعی خود عکسی از آخرین تمرین گروه «نامطلوب‌ها» را در شهر ورزشی باشگاه پاریس منتشر کرد.

در این تصویر، کیلیان امباپه را می‌توان دید که با وجود دوری از تیم اصلی، بسیار خوشحال به نظر می‌رسد و طبق گزارشات از تمرینات شخصی خود لذت برده و منتظر است تا آینده‌اش مشخص شود.

مرحله جدید بحران امباپه؛ او خوشحال و راضی است اما.../ پیراهن شماره ۷ موجود نیست؛ سؤال نفرمایید!

امباپه پس از اینکه اعلام کرد قصد ندارد قرارداد جدیدی امضا کند و به جای آن می‌خواهد تیم را به عنوان بازیکن آزاد در سال آینده ترک کند، باشگاهش را شوکه کرد. بر اساس آخرین گزارش‌ها تیم تصویر امباپه را از ورزشگاه پارک دوپرنس پایین کشیده و فروشگاه باشگاه دیگر پیراهن شماره ۷ امباپه را نمی‌فروشد.

شایعات پیوستن این بازیکن ۲۴ ساله به رئال مادرید در چند هفته اخیر تشدید شده و پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از دست بدهد. رئال مادرید چند سالی است که می‌خواهد این ستاره را به خدمت بگیرد و معتقد است که او جایگزین مناسبی برای کریم بنزما خواهد بود که در پایان فصل قبل از تیم جدا شد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی