نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لیپ‌سینک شکیرا با آهنگ دیس پیکه!/ نمی‌توانم اینگونه ادامه بدهم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواننده کلمبیایی و نامزد سابق جرارد پیکه ویدئویی از لیپ سینک ترانه «کوپا واچیا» را در اینستاگرام منتشر کرد.

شکیرا با آهنگ «کوپا واچیا» لیپ سینک کرد. گفته می‌شد که این آهنگ یک دیس‌ترک مربوط به جرارد پیکه است.

کوپا واچیا در زبان اسپانیایی به معنی فنجان خالی است و طرفداران فکر می‌کنند که این آهنگ دیس در کنایه به جرارد پیکه نوشته شده است. این تک‌آهنگ با حضور مانوئل توریزو در مورد رابطه‌ای صحبت می‌کند که در آن زیاده‌خواهی‌ها به نوشیدن از یک فنجان خالی تشبیه شده است.

در بخشی از ترانه آمده است: «می‌بینی به چه صورت است؟ نمی‌توانم اینگونه ادامه بدهم نمی‌دانم چه کار دیگری انجام دهم، برای اینکه تو را بیشتر داشته باشم.»

در موزیک ویدئوی رسمی این آهنگ، شکیرا یک پری دریایی در غل و زنجیر است که توریزو او را نجات می‌دهد. و می‌خواند: «تو همیشه مشغول کارهای زیادی هستی. کمی اوقات فراغت خیلی خوب می‌شد، عشق من.. اینجا روی مبل استراحت کن و به من توجه کن...»

شکیرای ۴۶ ساله و پیکه ۳۶ ساله در ژوئن گذشته به دلیل خیانت پیکه به رابطه عاشقانه ۱۱ ساله خود پایان دادند و پیکه بلافاصله رابطه‌اش با کلارا چیای ۲۳ ساله را رسمی کرد. اما به نظر می‌رسد خواننده کلمبیایی بعد از چند ماه عذاب کشیدن از این مساله عبور کرده و شایعه شده که او با لوئیس همیلتون رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده است. این دو نفر در موقعیت‌های مختلفی با هم دیده شدند اما هیچکدام هنوز حرفی در مورد رابطه بین‌شان نزدند. در تازه‌ترین خبر، شکیرا و همیلتون همدیگر را در ویلای ایبیزا ملاقات کردند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی