بازیکن سرشناس استقلال تغییر پست داد/ این ستاره جانشین محبی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد محمدی در حالی در بازی با صنعت نفت به میدان رفت که در پست وینگر راست به میدان آمد!

معمولا عادت کرده بودیم مهرداد محمدی را در پست وینگر چپ ببینیم، البته او در برهه ای که در ایران بازی می کرد، در نوک خط حمله هم به میدان می رفت اما او در بازی با صنعت نفت و در ترکیب استقلال در پست وینگر راست به میدان آمد. به نوعی ایفا گر نقش محمد محبی در ترکیب تیم آبی شد. او در بازی با صنعت نفت نشان داد، علاقمند است در پست وینگر راست به میدان برود. با این شرایط او این شانس را پیدا می کند که در این پست با پای چپ به داخل بزند و شوتزنی کند.

مهرداد محمدی در ماه‌های اخیر به دلیل مصدومیت کمتر به میدان آمد اما در بازی با صنعت نفت بازگشت دوباره به میادین داشت. او اگر چه در این بازی موفق به گلزنی نشد اما همین که به میدان برگشت برای کادر فنی استقلال به خصوص جواد نکونام دلخوش کننده بود.

از آنجایی که بعید است استقلال در فاز حمله بازیکنی به ترکیب اضافه کند، مهرداد محمدی یکی از امیدهای استقلال برای فصل جاری و در فاز تهاجمی خواهد بود و به نظر طولی نخواهد کشید که به یکی از مهره‌های اصلی تیم جواد نکونام تبدیل خواهد شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آرمان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    حداقل یه بررسی کوچیک داشته باشید بعد خبر بزنید محمدی همه این سالها تو قطر وینگر راست بوده
  • بهرام IT ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    فقط اینکه نکونام مراقب باشه چونکه دیروز در غیاب روزبه چشمی میانه میدان کمی لنگ میزد و نبود روزبه در خط میانی کاملا مشهود بود.در بازیهای سخت تر روزبه در میانه میدان نباشه کار استقلال مشکل پیدا میکنه...
  • اسماعیل IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    انشالله اقا ی محمدی در بازیهای مهم گلزنی کند وبدرخشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی