نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۵ |
۰
مهمترین وظیفه هاشمی در قبال پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست وزارت ورزش به خاطر خودش هم که شده باید هر چه سریعتر پرسپولیس و استقلال را از زیر نظر وزارت ورزش خارج کرده و قید تیمداری را بزند.

کیومرث هاشمی اگر می‌خواهد یک کار مثبت برای وزارت ورزش و جوانان، فوتبال ایران، تیم‌های پرطرفدار و حتی خودش بکند این است که باید پرسپولیس و استقلال را از زیر نظر وزارت و در واقع دولت خارج کند.

هاشمی در جلساتی که با هیأت دولت و شخص رئیس‌جمهور دارد باید آنها را که فوتبالی نیستند، متقاعد کند که نگه داشتن پرسپولیس و استقلال نه تنها خدمت به آنها نیست بلکه با عرض معذرت خیانت است. استقلال اگر دولتی نبود و با مدیران دولتی و تفکر دولتی اداره نمی‌شد، مسلماً ۲ سال پی‌درپی از آسیا حذف نمی‌شد.

وزرای قبل از کیومرث هاشمی نخواستند یا نتوانستند پرسپولیس و استقلال را از زیر نظر وزارت ورزش و دولت خارج کنند که اشتباه بزرگی بود. حالا اگر کیومرث هاشمی بتواند که کار بزرگی کرده اما اگر نتواند باید با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم کند که حمید سجادی با آنها جنگید و در نهایت بی‌دلیل کلی حرف خورد. هاشمی هم اگر این کار را نکند یقیناً روزهای زوج «وزیر پرسپولیسی» می‌شود و روزهای فرد «وزیر استقلالی»!

اساساً در پیج‌های هواداری چند نفر با عرض معذرت باید فحش بخورند که یکی از آنها تحت هر شرایطی وزیر ورزش است؛ حالا چه این وزیر از جنس ورزش باشد و چه سیاسی، چه فوتبالی باشد و چه مثل سجادی قهرمان دو و میدانی؛ مهم این است که در فضای مجازی باید فحش بدهند که می‌دهند و کاری هم ندارند که وزیر چه کسی و با چه خصوصیات و جریان سیاسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    چند روز پیش یک نظرسنجی برای قهرمان لیگ برگزار کردین و پرسپولیس 60 درصد و استقلال 22 درصد رای اورد . این نسبت طرفداران دوتیم هست . اگه استقلال از دست دولت خارج بشه دیگه از پولای انچنانی و بریز بپاش خبری نیست
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ..... IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    استقلال و پرسپولیس میلیونها نفر هواداردارند ودرواقع دو سوم مردم ایران هوادار این دو تیم هستن و هر تصمیم گیری در مورد این دو تیم مطمئنا طبعات اجتماعی و باز خورد خودش را خواهد داشت و واقعا از دست یک وزیر یا یک سازمان و نهاد خارج است برای همین هروزیر و وکیلی که می آید سعی میکند با وعده و قول و قرار موضوع را به آینده حواله دهد و موضوع را کش دهد
  • بهرام IT ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    من نمیدونم چرا اینها همه اشان شکل هم و هم مدل هستند؟؟اینرا در این عکس من یک لحظه فکر کردم همان سجادی هست،اینهم مثل اینکه یه راه و رویه جدید هست که تمامشان خودشان را یک شکل و یکجور میکنند و تیپ بخصوص یکجور و !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی