نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ترمیناتور با توپ پُر وارد شد/ سیتیزن‌ها اولین ۳ امتیاز را از یار آشنا گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته اول فصل جدید مقابل برنلی قهرمان فصل قبل لیگ چمپیونشیپ پیروز شد.

ورزشگاه ترف‌مور و قهرمان فصل قبل لیگ چمپیونشیپ انگلیس، میزبان نخستین بازی از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر بودند؛ دیداری که منچسترسیتی قهرمان فصل قبل مهمان آن بود و مقابل برنلی با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید.

نیمه نخست ارلینگ هالند نشان داد باز هم مثل فصل گذشته برای آقای‌گل خیز برداشته است. اولین گل را هالند در دقیقه ۴ با پاس رودری زد. دومین گل را هم خولیان آلوارس برای او ساخت تا با شوتی تماشایی در دقیقه ۳۶ به ثمر برساند. اتفاق تلخ با وجود برتری سیتی مصدومیت کوین دی‌بروینه بود که به ناچار در دقیقه ۲۴ از زمین بیرون رفت.

اما در نیمه دوم هم سیتی اجازه نفس کشیدن را به برنلی نداد و به یک گل دیگر هم رسید. در دقیقه ۷۵ رودری پس از یک ارسال ایستگاهی از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴+۹۰ هم داور با استفاده از VAR اولین کارت قرمز فصل را به انس زروری بازیکن مراکشی برنلی نشان داد.

به این ترتیب سیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر فصل جدید را هم با عملکردی خوب و برد مقابل تیم ونسان کمپانی کاپیتان سابقش آغاز کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی 'کاشان' GB ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    'ونسان' جان؛ با این تیم باس مجدد بلیط برگشتتو به چمپیونشیپ OK کنی؛؛ آقاوار استعفا بده برو یه تیم دیگرو بیار بالا؛ اینجوری کلاسِ کارِت بیشتر میشه،، واِلّا میشی یِچی مثِ: اکبرخرابکارِ خودمون (میثاقیان)! که به شخصه توو پاشوندن هر تیمی، فوق تخصص داره و کارِ یه بمب اتم رو بی تلفاتُ خرابی انجام میده!! خوددانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی