نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبر نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس/ کوچ اجباری سرخ‌ها؛ به زودی...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنطور که مشخص است ورزشگاه آزادی نمی‌تواند فعلا میزبان هواداران باشد و پرسپولیس در صورتی که می‌خواهد هوادارانش به ورزشگاه بیایند باید در ورزشگاهی دیگر از رقبا میزبانی کند.

در حالی که همه انتظار یک افتتاحیه باشکوه و پر از شور و هیجان را در ورزشگاه آزادی برای هفته اول لیگ داشتند، قهرمان فصل قبل فوتبال ایران بدون حضور هوادارانش و در استادیوم سوت و کور آزادی به مصاف آلومینیوم رفت. ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد و همین حالا هم مسئولان شرکت توسعه و تجهیز در حال بازسازی این ورزشگاه قدیمی هستند. عدم حضور هواداران در ورزشگاه صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد و آن‌ها ضمن اعتراض شدید نسبت به این موضوع، از مدیران تیم‌شان خواستند در صورت ادامه این روند در ورزشگاه دیگری به مصاف رقبا بروند.

حتی علیرضا بیرانوند مدعی شد که همه اعضای پرسپولیس هم قسم شدند در صورتیکه نتوانند در آزادی از حضور هوادارانشان بهره ببرند، در یک شهر دیگر میزبان حریفان باشند. ماجرا وقتی عجیب و البته برای پرسپولیسی‌ها نگران کننده می‌شود که ممکن است این باشگاه در بازی‌های آسیایی هم نتواند با حضور هواداران خود به مصاف رقبا برود. پرسپولیس به عنوان یکی از نماینده‌های ایران باید از اواخر شهریور تا آواخر آذر ماه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و در 3 بازی هم میزبان خواهد بود.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در آخرین اظهارنظر خود در خصوص روند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت:  برای این‌که بتوانیم همزمان با برگزاری بازی‌های لیگ، بازسازی ورزشگاه را هم انجام دهیم، فازبندی کرده‌ایم که مرحله به مرحله کار بازسازی ورزشگاه پیش خواهد رفت. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این ورزشگاه آذرماه سالجاری آماده بهره‌برداری خواهد شد. با توجه به اظهارات سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عملاً تا آذرماه فرآیند بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی زمان خواهد برد که این مسئله می‌تواند باعث از دست رفتن امتیاز میزبانی برای پرسپولیس شود.

گفته می‌شد که پرسپولیس ورزشگاه امام رضای مشهد را به عنوان ورزشگاه دوم خود معرفی کرده ولی با توجه الزام ای‌اف‌سی برای حضور بانوان، امکان بازی کردن پرسپولیس در مشهد وجود نخواهد داشت و همین موضوع به یکی از نگرانی‌های بزرگ پرسپولیس تبدیل شده است. در صورتیکه آزادی نتواند در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند، پرسپولیس مجبور به کوچ خواهد شد و باید در یک شهردیگر به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    10درصد سهام پرسپولیس و استقلال رو فروختن همشو خرج کردن باید این درصد برای ساخت استادیوم مصوب میشد و هرجا که باز نیاز به پول بود درصدی سهام میفروختن،نباید سازمان خصوصی سازی اجازه میداد این پول خرج بازیکن و بدهی های باشگاه بشه اینجوری این هم تیمها صاحب ورزشگاه اختصاصی میشدن و هم ارزش مادی این دوتا باشگاه بالا میرفت
    • میلاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      چرا بازیها رو تو ورزشگاه شیرودی یا تختی برگزار نمیکنن ؟ این دوتا که هم زمینشون سالمه و هم سکو دارن
  • مافیای زرد و آبی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    دقیقاً از زمانیکه پروژه ضعیف کردن پرسپولیس شروع شد با حذف ستاره های پرسپولیس مثل طارمی و شجاع و علیپور و و و...تا حذف مدیر عامل موفقی مثل طاهری و بزرگترین ضربه که فراری دادن بهترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عزیز و تا برنامه ریزی های سازمان لیگ و کمیته انضباطی و انتخاب مدیران خائن مثل ایرج عرب و رسول پناه و گرشاسبی و انصاری فرد و درویش ( تقدیم عالیشاه و نوراللهی به رقیب قهرمانی پرسپولیس تراکتور و استارت ندادن حقوق برانکو با وجود داشتن پول زمان گرشاسبی استارت خورد ) و کنسل شدن اردوها و بقیه مسائل هم بماند دیگه وقاحت رو به جایی رسوندن که اول به بهانه کرونا و حالا تعمیر استادیوم آزادی هواداران باشرف پرسپولیس رو محروم میکنن از اونطرف دست به دست هم دادن مخصوصا تو این دو سه سال که پرسپولیس نتونه بازیکن بگیره مافیای صنعتی شله زرد اصفهان و گل گهر با همکاری کیسه و تراکتور هر بازیکنی که پرسپولیس خواست با چند برابر قیمت گرفتن و تقسیم تیم های لیگ برتری بین جماعت کیسه کش خلاصه همه کاری کردن همه این خیانت ها حاصلش قهرمانی قلابی کیسه شد اما مثل همیشه خدا با ماست...
    • اس اس.تیم مردمی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      راستی گل افساید لنگ چه شد. بالاخره قبول شد یا نه؟
    • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      اس اس ما کارمون کردیم و تموم شد ولی فکر کنم توهم داری تو حلقومت اون گل افساید گیر کرده
  • اکبر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    بهترین شهربرای میزبانی اصفهان یاشیراز
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    هرکی گفت دلیل اینکه ورزشگاه امام رضا نمیتونه پذیرای بانوان باشه تیزهوشه !!!
    • روح الله IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      شک ندارم خودت هم نمیدونی
  • مهران BR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    ینی یه سقف گذاشتن واسه ازادی و تعمیراتش و زیباسازیش خرجی داره؟به خدا که به بی عرضگی اینا باید خندید😂🤣🤣😭😭😭

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی