نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نکونام هم مثل ساپینتو شد/ جواد هم در این پست بازیکن جدید نمی‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو بعد از بازی دادن به امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله قید جذب مهاجم خارجی را زد و حالا سرمربی تیم استقلال هم چنین دیدگاهی را پیدا کرده است.

جواد نکونام بعد از حضور درراس کادر فنی تیم آبی جذب یک مهاجم خارجی در نوک خط حمله را به باشگاه پیشنهاد داد و باشگاه هم با گزینه‌های متعددی مذاکره کرد اما در نهایت جذب هیچ یک از آنها عملی نشد. با این حال از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد، با نمایشی که امیر ارسلان مطهری در بازی با صنعت نفت داشت، جواد نکونام قید جذب مهاجم خارجی را زده است و با همین نفرات در فاز تهاجمی به کار ادامه خواهد داد.

البته استقلال از سقف قرارداد تعیین شده از سوی سازمان لیگ عبور کرده است و برای ثبت قرارداد بازیکن جدید می‌بایست، قراردادهای ثبت شده را کم کند که احتمال آن خیلی کم است. در صورت مهیا شدن شرایط هم اما جواد نکونام راضی به حضور مهاجم خارجی جدید درترکیب تیم آبی نمی‌شود. به این خاطر که امیر ارسلان مطهری در بازی با صنعت نفت پر تلاش ظاهر شد و یک گل سخت به ثمر رساند تا نشان دهد چه مهاجم با کیفیتی برای تیم آبی است. او روی ارسال ابوالفضل جلالی به زیبایی هر چه تمامتر دروازه صنعت نفت را باز کرد و نشان داد اگر پاس خوب دریافت کند، می‌تواند به اندازه یک مهاجم خارجی با کیفیت برای تیم آبی مفید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۲ DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    کیسه هر چی مهاجمه جمع کرده دیگه چکش چه مهاجمی میخواد
    • امید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      اینانمیخاند لنگ قهرمان بشه آما وزارت و داوری وتبانی لنگی توگهرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی