نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پایان خوش امباپه – پاری‌سن‌ژرمن؟/ سرمربی امیدوار است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه مطمئن است راه حلی برای جنگ بین پاری‌سن‌ژرمن و امباپه وجود خواهد داشت و از تمدید قرارداد امباپه در سال ۲۰۲۲ به عنوان دلیلی برای امیدوار بودن استفاده کرد.

لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی افتتاحیه پاری‌سن‌ژرمن در لیگ ۱ مقابل لوریان با رسانه‌ها صحبت کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، سوالات روی وضعیت کیلیان امباپه متمرکز بود.

ماجرای امباپه بدون هیچ چشم‌انداز خاصی ادامه دارد. این بازیکن فرانسوی همچنان از میادین دور است و به نظر نمی‌رسد در ترکیب بازی مقابل لوریان قرار بگیرد. لوئیس انریکه با این حال مطمئن است که این مشکل به شیوه‌ای مثبت حل خواهد شد.

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی توضیح داد: «این موضوع قبل از این که من در باشگاه باشم در گذشته اتفاق افتاده و بین باشگاه و بازیکن به شکل مثبتی حل شد. امیدوارم و آرزو می‌کنم که باشگاه و بازیکن به توافق برسند. صحبت‌های رئیس باشگاه را به یاد دارم که گفت باشگاه بالاتر از بازیکنان و مدیران ورزشی است و من ۱۰۰ درصد با او موافقم.»

نیمار و وراتی دو بازیکنی هستند که ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پاری‌سن‌ژرمن را ترک کنند. سرمربی اسپانیایی قبلاً با آنها صحبت کرده اما نخواست از حرف‌هایی که رد و بدل شد چیزی بگوید.

از سرمربی پی‌اس‌جی در مورد مشکلات لیگ قهرمانان اروپا در مقابل سهولت قهرمانی در لیگ ۱ سوال شد. او پاسخ داد: «من به این دلیل اینجا نشسته‌ام که این موضوع تغییر کند. من ۱۰۰ دقیقه فوتبال تهاجمی کامل می‌خواهم. ما در حال پیشرفت هستیم. اما مطمئن هستم که لوریان ما را به دردسر می‌اندازد. ما می‌خواهیم کنترل بازی را از لحظه اول تا آخرین لحظه در دست داشته باشیم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی