نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مبلغ پیشنهادی سپاهان برای حق پخش تلویزیونی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طرح پیشنهادی در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال را ارائه داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسلام

احتراماً، ضمن تشکر و قدردانی بابت زحمات و تلاش‌های خالصانه شما در راستای خدمتگزاری به نظام و مردم، هماهنگونه که مستحضرید موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال یکی از معظلات اخیر جامعه ورزشی می‌باشد که ضمن تضیع شدن حقوق قانونی و الزامی باشگاه‌ها مانع ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه‌ها و هزینه برخی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی شده است. لذا به پیوست گزارش جامعی از وضعیت حق پخش و همچنین پیشنهاد اجرایی جهت تحقق و ایجاد این حقوق جهت جلوگیری از پیامدهای آتی بین‌المللی همچون تعلیق و عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه می‌گردد.

خواهشمند است نسبت به طرح، بررسی و تصویب این پیشنهاد منطقی و اجرایی در راستای کمک به ایجاد نشاط اجتماعی جامعه و کسب درآمد پایدار باشگاه‌ها و عدم ایجاد بحران‌های احتمالی اقدامات لازم را مبذول فرمائید، شایان ذکر است این آمادگی وجود دارد تا طرح پیوست با حضور کارشناسان مربوطه تشریح گردد.

خلاصه طرح پیشنهادی "پرداخت مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (دو هزار میلیارد تومان) در فصل جاری توسط صدا و سیما به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بابت حق پخش زنده، تولیدی و منتخب مسابقات فوتبال لیگ برتر از درآمد حاصله صدا و سیما"

از بذل عنایتی که می فرمایید سپاسگزاریم.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال.

لازم به ذکر است، به پیوست این نامه طرح پیشنهادی ۱۵ صفحه‌ای مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در آن حق پخش در ایران و جهان و نیز کیفیت دستیابی به مبلغ ذکر شده و چگونگی تخصیص آن به باشگاه‌ها ذکر شده برای مخاطبان ارسال گردیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مملی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    شماره حسابم میدادی صبح اول وقت واست جابجا کنن
    • میلاد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      کل طرفداران سپاهان 50 هزار نفر هم نمیشن . حق پخش میخواد. کل جمعیت اصفهان نصف هواداران استقلال و یک پنجم هواداران پرسپولیسه
  • دامون NL ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    حق پخش چه ربطی به ساکت داره؟ عمده درآمد حق پخش مال دو تیم پایتخت.
    • پایتخت نشین ها مفت خور IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      هنوز حق پخش نداده پایتخت نشین ها به فکر تصاحب سهم بیشتری هستند مردک حق پخش متعلق به تمام تیم هاست شما بیت المال خور ها بیشتر از حق تون گرفتید حق پخش برای تیم های که از بیت المال هزینه کردن نیست
  • سامی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    فقط 2000 میلیارد؟ این چه مدلشه؟ اولا که هر باشگاه باید جداگانه حق پخش بازی هاشو بصورت مزایده بفروشه ...اگر همه قرار باشه حق پخش تمام بازی ها بصورت یکجا داده داده بشه و بعد تقسیمش کنن ، حداقل باید 5000 میلیارد بدن ... چون صدا و سیما فقط از هر مسابقه استقلال یا پرسپولیس حدود 400 میلیارد درآمد تبلیغاتی داره که ضرب در 60 مسابقه این دو تیم بشه ، میشه 24 هزار میلیارد تومن ، سایر باشگاه ها به کنار ، درآمد استقلال و پرسپولیس باید 50 درصد این بودجه رو ببرن ، چون طرفداران زیادی در همه شهر ها دارن ولی مثلا تیمی مثل هوادار 1000 تا هوادار هم نداره ، 50 درصد دیگه رو هم بر اساس رتبه بندی بین تیم ها تقسیم کنن ... استقلال و پرسپولیس هم باید بطور مساوی این 50 درصد اول رو تقسیم کنن ، چون طرفداری سرخآبی ، بازی تیم رقیب رو هم تماشا میکنن
    • پایتخت نشین ها مفت خور IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      استقلال پرسپولیس بیشتر از این رو از بیت المال میگیرن
    • زنجان تورکلری IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      تو نظرسنجی ای اف سی تراکتور اول شد پرسپولیس دوم استقلال سوم شد خوب اینجوری باشه تراکتور باید بیشترین سهم رو ببره
  • تراکتور آذربایجان IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    تیم های دولتی باز از بیت المال بودجه میگیرن ندادن حق پخش ظلم بزرگی به تیم های خصوصی است
    • کیسه کش متوهم و هوچی AT ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      فقط یک گوش دراز باور می کند که سپاهان و یا تراکتور خصوصی اند!!! ما در ایران اصلا نه باشگاه خصوصی به مفهوم عام آن داریم و نه اصلا سرمابه دار خصوصی؛ همشون؛ صد در صد شون با رانت و اختلاس و کمک های پنهان و آشکار دولت صاحب ثروت شدند! خبر ورزشی هم طبق معمول حقایق را سانسور و چرت و پرت ها ی بی معنی را چاپ می کند.
    • زنجان تورکلری IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      توهم زدی تراکتور خصوصی است مالکش زنوزی است اما پرسپولیس استقلال سپاهان از بیت المال هزینه می کنند فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه مالک پرسپولیس و استقلال هست تخلف بزرگ هست
    • زنجان تورکلری IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      مدرکی برای اختلاس زنوزی نیست اما هدایتی اختلاس کرده بود به پرسپولیس کمک مالی کرده بود اختلاس گرها طرف لنگ هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی