نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۰ |
۰
دوری آقای گل پرسپولیسی‌ها ۶ ماهه شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته برای ششمین ماه پیاپی دور از فهرست تیمش است.

در چارچوب مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم پورتیموننسی قرار گرفته است.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که دقیقا ۶ ماه قبل در دیدار هفته بیستم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی در دقیقه ۱۵ از زمین بیرون رفت و پس از آن نتوانست شرایط بازی را به دست بیاورد، امروز هم در نخستین مسابقه فصل جدید دور از لیست تیمش برابر پورتیموننسی است.

علیپور که فصل گذشته در ۱۵ مسابقه لیگ برتر پرتغال به میدان رفت و طی این مدت دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در چهار دیدار جام حذفی نیز یک گل زد، با غیبت در بازی امروز برابر فامالیکائو دقیقا ۶ ماه است از میادین فاصله گرفته و نمی‌تواند به میدان برود.

یاران علیپور در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص دادند و پورتیموننسی نیز در رتبه پانزدهم ایستاد و از خطر سقوط فرار کرد.

گفتنی است، در نخستین مسابقه فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال تیم فامالیکائو کار بزرگی انجام داد و توانست براگا را شکست بدهد و ژیل ویسنته و پورتیموننسی دومین بازی را برابر هم برگزار می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی