نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
۳ |
۰
این مربی به فوتبالی‌ها درس عذرخواهی داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با وجود نایب قهرمانی تیمش در جهان از مردم ایران عذرخواهی کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بعد از کسب عنوان ارزشمند نایب‌قهرمانی دنیا از مردم ایران عذرخواهی کرد و به تمام اهالی ورزش و سیاست و اقتصاد و... درس عذرخواهی کردن داد. عذرخواهی کردن نه تنها آدم را کوچک نمی‌کند که قطعاً بزرگ می‌کند اما به هر حال این کار شهامت می‌خواهد که خیلی‌ها ندارند و خیلی‌ها هم اصلاً لازم نمی‌دانند و صلاح نمی‌بینند بابت شکست‌ها و ناکامی‌ها عذرخواهی کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دست به کار بسیار بزرگی زد و تا فینال جهان رفت. آنها در فینال هم تیمی شایسته بودند و به خوبی از اعتبار نام ایران دفاع کردند اما انصافاً عذرخواهی کردن سرمربی این تیم خیلی دلچسب بود و درس‌های زیادی داشت. ما در فوتبال اساتیدی داشتیم و داریم که باعث حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا شدند اما نه تنها عذرخواهی نکردند که از مردم و هواداران تیم‌ها طلبکار هم بودند!

اساساً مقصران محترم در فوتبال خود را مقصر نمی‌دانند که عذرخواهی کنند و راستش خیلی هم عذرخواهی کردن بلد نیستند و با این مقوله سروکاری ندارند. نکته اینجاست که پاداش‌های آنچنانی و مجوز واردات خودروهای لوکس برای فوتبالیست‌هاست و نایب‌قهرمان جهان شدن برای والیبالیست‌ها. آن‌وقت به جای فوتبالی‌ها سرمربی تیمی که افتخار آفریده، از مردم عذرخواهی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سالار IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    درود به شرفت .خسته نباشید کاش عطایی هم ببینه و بدونه یک انسان تا چه حد خودش رو میتونه عزیز کنه .نایب قهرمانی گوارای وجودتان
  • مهران IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    درود بر شما انسان باشرف . شما با عذرخواهی کردن به خیلی ها درس شرافت و مردانگی دادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی