محرمی اسطوره باشگاه است و باید قدرش را بیشتر بدانید/ نگذارید بگویند عاقبت تعصب و وفاداری به پیراهن پرسپولیس این است!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمود کلهر هافبک سابق پرسپولیس معتقد است که این باشگاه باید بیش از این قدر اسطوره‌هایش را بداند.

مجتبی محرمی به خاطر مشکلات قلبی چند روزی بود که حال خوبی نداشت و سرانجام پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهتر است راهی اتاق عمل شده و آنژیو کند. این اتفاق ظهر روز جمعه به وقوع پیوست و خوشبختانه خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این اسطوره پرسپولیس حالا شرایط مناسبی پیدا کرده است. بدون شک مجتبی محرمی برای همه فوتبال دوستان و به ویژه طرفداران پرسپولیس چهره‌ای فراموش نشدنی محسوب می‌شود. بازیکن فوق العاده بزرگی که جزو نسل سوخته دهه ۶۰ فوتبال ایران بود و...

محمود کلهرهافبک سابق پرسپولیس که رابطه صمیمانه‌ای با مجتبی محرمی دارد در این رابطه به خبرورزشی گفت: به نظر من باشگاه پرسپولیس، خیلی قدر اسطوره‌هایش را نمی‌داند. امروز مجبورم بی رودربایستی حرف بزنم و از بی تفاوتی بگویم که بسیار خطرناک است. باشگاه پرسپولیس و مدیرانش نباید اجازه دهند که فردا روز بگویند عاقبت تعصب و وفاداری به پیراهن این تیم می‌شود مجتبی محرمی!

وی ادامه داد: مجتبی محرمی به گواه اغلب کارشناسان اسطوره پرسپولیس و یکی از سه بازیکن کامل تمام تاریخ فوتبال ایران است. این حرف را به عنوان رفیق مجتبی نمی‌زنم بلکه به عنوان کسی می‌گویم که کنارش بازی کرده ام. او در دورانی بازی کرد که پرسپولیس پولی در بساط نداشت و خبری از قراردادهای ۱۰ یا ۱۵ میلیارد تومانی نبود اما در همان زمان هم چند تیم پولدار بودند که آرزوی داشتن محرمی را داشتند.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: خوب به خاطر دارم کشاورز و بانک تجارت حاضر بودند پول زیادی به مجتبی محرمی بدهند. با پولی که این تیم‌های پولدار آن دوران می‌دادند او می‌توانست ۵ یا ۶ آپارتمان بالای شهر تهران بخرد اما به عشق پرسپولیس و هوادارانش ماند و به نوعی رایگان در این تیم توپ زد. او با آن سبک بازی و فوتبال خاص و متعصبانه اش هیچ پولی از کنار پرسپولیس نبرد و عاقبت هم همه چیز خود و جوانی اش را پای عشق خودش گذاشت.

محرمی اسطوره باشگاه است و باید قدرش را بیشتر بدانید/ نگذارید بگویند عاقبت تعصب و وفاداری به پیراهن پرسپولیس این است!

محمود کلهر ضمن اشاره به بازی‌های مجتبی محرمی در ترکیب پرسپولیس در دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ یادآور شد: فوتبالدوستان قدیمی به خوبی به یاد دارند که مجتبی محرمی رفیق روزهای سخت پرسپولیس بود. او در همه پُست‌ها برای پرسپولیس بازی کرد. دفاع چپ پست تخصصی اش بود در حالی که راست پا بود و تا پایان فوتبالش هم کسی این موضوع را متوجه نشد چون با هر دو پای خودش عالی بازی می‌کرد. با این وجود به عنوان مدافع راست، دفاع آخر،‌هافبک چپ و راست وهافبک دفاعی و حتی یک بازی به عنوان فروارد جلوی ژاندارمری بازی کرد و ۴ گل هم زد! او یک نابغه بود که امروز گوشه بیمارستان افتاده است.

وی ادامه داد: مجتبی محرمی مناعت طبع بالایی دارد و در همه این سال‌ها هرگز از شرایط خودش ننالیده است اما وظیفه باشگاه پرسپولیس چیست؟ اینکه فقط یک زنگ بزنند و جویای احوال او شوند کافی نیست. دوستان باید قدر محرمی و محرمی‌ها را بیشتر بدانند. ستاره‌هایی که جوانی خود را بدون هیچ چشمداشتی در پرسپولیس گذرانده و قید پیشنهادهای سنگین و آنچنانی را زدند. این درست نیست که این گونه فراموش شوند. هرچند هواداران پرسپولیس هرگز این بازیکن باغیرت و متعصب را فراموش نخواهند کرد. او فوق ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ بود که وقتی وارد ورزشگاه می‌شد یک استادیوم ۱۰۰ هزار نفری به پایش بلند می‌شدند و هنوز هم برای ما پرسپولیسی‌ها مجتبی محرمی است.

از کلهر درخصوص وضعیت کنونی پرسپولیس پرسیدیدم که به ما گفت: هفته اول بازی سختی را برابر آلومینیوم داشتیم که به هر حال پرسپولیس به پیروزی رسید. در هفته اول مهم کسب ۳ امتیاز و برد است که حاصل شد. شاید پرسپولیس به دلیل پشت سرگذاشتن فصل بدنسازی در شرایط ایده آل آخر فصل لیگ گذشته نبود اما این تیم به زودی جا افتاده و تبدیل به همان پرسپولیس دوست داشتنی و قهرمان فصل گذشته خواهد شد. متأسفانه یکی از دلایل نمایش هفته اول لیگ، آماده نبودن استادیوم آزادی و عدم حضور تماشاگران بود. تیم‌هایی مثل پرسپولیس با تماشاگران خود قدرتی چند برابر پیدا کرده و بدون آنها آسیب می‌بینند. اینکه چرا باید در هفته اول بدون تماشاگر باشند جالب نیست. تازه با توجه به مصاحبه‌هایی که می‌بینیم بعید است استادیوم آزادی تا چند هفته یا ماه دیگر هم آماده شود و این خوب نیست. امیدوارم مسئولان امر هر چه زودتر اقداماتی انجام دهند که بار دیگر شاهد حضور تماشاگران در استادیوم آزادی باشیم. این درست نیست که همه تیم‌ها جلوی چشم هواداران خود بازی کنند و پرسپولیس از این نعمت طبیعی بی بهره باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدالحسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    دوست داشتنی متعصب
  • Hamid IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    ااااااخ برا مجتبی محرمی و نسل واقعا سوخته دهه شصت پرسپولیس محرمی ناصرمحمدخانی درخشان پنجعلی پیوس عاشوری 😔❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • ساسان IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    باشگاه در کنار بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای خرید بازیکنان یک ۱۰ میلیارد هم برای تشکیل صندوق حمایت از پیشکسوتان بگذاره و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی