چرا لیست نکونام جذب نشد؟/ دستاورد مدیران تازه وارد استقلال چیست؟/ با مصاحبه کردن نمی‌توان باشگاهداری کرد/ هواداران از تیم محبوبشان توقع دارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین فرزامی پیشکسوت استقلال گفت: مدیران تازه وارد در باشگاه باید بدانند با مصاحبه کردن نمی‌توانند گره‌ای از مشکلات باشگاه باز کنند. به جای مصاحبه، کار کنید.

حسین فرزامی، بازیکن اسبق و مدیر سال‌های گذشته باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره انتشار لیست بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای فصل جدید که از سوی حجت کریمی منتشر شد اظهار داشت: چرا نفرات حاضر در این لیست برای استقلال جذب نشدند؟ چرا بودجه لازم در باشگاه وجود نداشت؟ چرا فردی که داشت برای استقلال یارگیری می‌کرد را وادار به استعفا کردند؟ همه این چراها سوالاتی است که در ذهن منِ پیشکسوت و هوادار پاسخ داده نشده است.

وی افزود: اصلا فایده این همه جابه جایی چیست؟ جز این است که استقلال ضعیف تر شود؟ برای من پیشکسوت فرقی نمی‌کند تقی در راس باشگاه استقلال است یا نقی! من دنبال اوضاع خوب باشگاه هستم. من دوست دارم تیم استقلال همیشه در اوج باشد نه اینکه هر دقیقه بحران و تنش را تجربه کند.

مدیر اسبق استقلال با اشاره به متن منتشر شده در صفحه شخصی سرپرست مستعفی پیشین باشگاه استقلال عنوان کرد: این همه حرف و حدیث برای بحث مدیریت در باشگاه استقلال برای چیست؟ چرا نمی‌گذارند باشگاه استقلال ۲ دقیقه آب خوش از گلویش پایین برود؟ مگر نفر قبلی که داشت برای استقلال یارگیری می‌کرد چه ایرادی داشت که او را وادار کردند برود تا حالا مشکلات باشگاه را به رخ مدیران جدید بکشد! او (حجت کریمی) توانست جواد نکونام و یکی دو بازیکن خوب از لیست سرمربی جدید را جذب کند. چرا نگذاشتند کارش را ادامه بدهد؟ لابد مسائلی پشت پرده بوده که ما از آن خبر نداریم. اما در این میان سوالات دیگری هم وجود دارد.

چرا لیست نکونام جذب نشد؟/ دستاورد مدیران تازه وارد استقلال چیست؟/ با مصاحبه کردن نمی‌توان باشگاهداری کرد/ هواداران از تیم محبوبشان توقع دارند

فرزامی خاطرنشان کرد: آنهایی که مدیر قبلی استقلال را وادار به استعفا کردند حتماً چیزی در چنته داشته‌اند اما پس چرا هیچ یک از بازیکنان لیست جواد نکونام جذب نشد؟ چرا فقط همان دو نفری که حجت کریمی گرفت به استقلال آمدند! مدیران تازه وارد باید بدانند با مصاحبه کردن نمی‌توانند باشگاه داری کنند. اینجا استقلال است. باشگاهی که حالا نزدیک به ۸۰ سال سابقه دارد. باشگاهی که در ایران و خارج بیش از ۳۰ میلیون هوادار چشم‌شان به نتایج این تیم است.

وی درباره اظهارات فرشید سمیعی که اعلام کرده علی خطیر با تمام قدرت در باشگاه کار می‌کند و به زودی اتفاقات خوبی رخ می‌دهد گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره فرد خاصی صحبت کنم اما این موضوع باعث تعجب است که چرا از کارهای نکرده و اتفاقات رخ نداده حمایت می‌کنید! این خوب است که مدیران هوای یکدیگر را داشته باشند اما لااقل در کنار این همه مصاحبه کردن و حرف زدن کاری کنید که ما در عمل هم چیزی را ببینیم. چرا در این مدت که مدیران تازه به استقلال آمده‌اند اتفاق مثبتی رخ نداده است؟ تنها اتفاق مثبت در این مدت پیروزی استقلال بود که آن هم با غیرت بازیکنان و درایت جواد نکونام رقم خورد.

فرزامی تاکید کرد: باز هم می‌گویم ما پیشکسوتان و البته هواداران استقلال اصلاً با افراد کاری نداریم، هر کسی می‌خواهد بر صندلی مدیریت استقلال تکیه بزند، نوش جانش، ناز شستش! اما آیا مدیران تازه وارد نباید لااقل گره‌ای از مشکلات استقلال را باز کنند؟ اگر آنهایی که رفتند ایراد داشتند پس چرا تازه واردها نمی‌توانند مشکلات قبلی را برطرف کنند؟ تا زمانی که نفرات قبلی بودند لااقل باشگاه یارگیری می‌کرد.

مدیر قدیمی استقلال گفت: گلی به گوشه جمال جواد نکونام که با وجود لیست بلند بالایی که به مدیر قبلی داده بود تنها با جذب دو بازیکن الان دارد برای استقلال جانفشانی می‌کند و نتیجه می‌گیرد. امیدوارم خدا به این جوان کمک کند تا به خواسته‌اش برسد. اما مدیران استقلال هم نباید خودشان را زیر سایه موفقیت‌های نکونام پنهان کنند. چون بالاخره کارنامه عملکرد آنها هم رو می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی