نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش فدراسیون دوچرخه‌سواری به شایعه پناهندگی ملی پوش ایرانی: گنج‌خانلو گم شده، خبری از او نداریم/ نگرانش هستیم و به پلیس انگلستان خبر داده‌ایم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود وفایی سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص شایعه پناهندگی سجاد گنج‌خانلو در اسکاتلند اظهار داشت: هنوز منتظر خبر هستیم و پیگیری می‌کنیم تا مشخص شود سجاد کجاست چون تا الان هیچ خبری از او نداریم.

محمود وفایی در خصوص شایعه پناهندگی سجاد گنج‌خانلو در اسکاتلند اظهار داشت: هنوز منتظر خبر هستیم و پیگیری می‌کنیم تا مشخص شود سجاد کجاست چون تا الان هیچ خبری از او نداریم. فعلا بیش از هرچیزی نگران او هستیم چون حتی یک خبر کوچک هم از وی در دسترس نیست.

وی افزود: از طریق سفارت ایران و وزارت امور خارجه پیگیری هستیم و حتی به پلیس انگلستان هم خبر داده‌ایم اما فقط منتظریم و امیدواریم در صحت و سلامت باشد و انشاالله هرچه زودتر برگردد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: او به عنوان نفر اول برای بازی‌های آسیایی حضورش قطعی شد و شانس مدال در هانگژو را دارد پس فکر می ‌نم شایعات پناهندگی او منطقی نباشد و فعلا باید بگوییم این دوچرخه سوار گم شده است.

وفایی درباره اینکه آیا از خانواده سجاد درخصوص او پرس و جو کرده است ، گفت: فدراسیون صحبت‌هایی با خانواده گنج‌خانلو انجام داده و قرار شده خانواده او به محض مطلع شدن از وضعیت فورا به ما خبر دهند اما آنها هم از ما بی‌خبرتر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    پناهنده شد رفت. بی خود وقتتان را تلف نکنید
  • یاحسین TR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    یه ریز صداقت داشته باشید و ذره ای شجاعت حقیقت رو میگید
  • بهنام IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    سجاد گنج خانلو پنج ساله با شورت مشکی و پیراهن سبز و قرمز گم شده خواهشمند است در صورت یافتن وی به فدراسیون مشنگ دوچرخه سواری خبر دهید با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی