سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
۴ |
۲
کلوب| وقتی هیچ مدیری خودش را مقصر نمی‌داند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت کریمی این روزها تصمیم گرفته تا با انتشار برخی مطالب و اسناد، مدیریت خطیر را عامل مشکلات این روزهای استقلال بیان کند.

انگار بازار افشاگری‌ها قواعد و قوانین خاص خودش را دارد و تا زمانی که در سمتی حضور داری بیان واقعیت‌ها آنطور که در نگاه شخص می‌گذرد با زمانی که دیگر در آن سمت نیست و قرار است واقعیت‌ها باز از نگاه همان شخص بیان شود، به اسم افشاگری طوری دیگری است و آن زمان اشکال ندارد.

متاسفانه وقتی مدیری در زمان مدیریت خود و یا پس از دوران مدیریتش در کمی‌ها و کاستی‌ها و مشکلات به وجود آمده، خودش را مقصر نمی‌داند و خودش را پاک ترین و درست ترین در کارش می‌پندارد و بر آن قسم می‌خورد، طبیعتا هرگز اشکالات را نمی‌پذیرد اما واقعیت چیز دیگری است که آن چه هواداران و اهالی فوتبال می‌بینند چیز دیگری و آن‌ها که از بیرون به واقعیت نگاه می‌کنند، بیشتر بر ناپاکی‌ها و افزایش یافتن این مشکلات پی می‌برند.

داستان فقط داستان امروز مصاحبه حجت کریمی علیه خطیر نیست، داستان تمام مدیرانی است که حداقل در یک دهه اخیر یکی پس از دیگری مدیریت را از شخص قبلی گرفته اند و پس از مدتی به شخص بعدی تحویل می‌دهند و مشکلی بر مشکلات اضافه می‌شود و این مشکلات در طی یک دهه به کوهی از معضلات تبدیل شده است اما تاسف بسیارمان که تمامی هم ندارد همین است که هیچ مدیری اشتباهات خودش را قبول نمی‌کند و مدیریت خودش را درست ترین و بی نقص ترین مدیریت تاریخ باشگاه می‌بیند و می‌داند.

این داستان تکراری هیچ وقت تمامی ندارد و تا زمانی که مدیری جرأت بیان واقعیت را در زمان تصدی مدیریتش نداشته باشد و در صورت پی بردن بر مشکلی و ناتوانی خودش در حل مشکل همچنان بر میز و صندلی خودش بنشیند و قصد رها کردن آن و سپردن به اشخاص کاربلد را نداشته باشد، مشکلی از مشکلات این باشگاه و هر باشگاه مشابه دیگری حل نخواهد شد و باری از سنگینی بارهای انباشته شده کم نخواهد شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اس اس ضد تحریم IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    آقای حجت کریمی همه حرفهای شما راست و درس ، شما مشکل گشا شما کاردان و دلسوز شما پاکدست و..... اما برادر من چرا صحنه رو ترک کردی ؟ چرا نماندی تا با مردم با هواداران با سرمربی و بازیکنانت یکدل و یکصدا علیه همه دشمنان استقلال بایستیم و بجنگیم ؟!! هر چه زمان بیشتری میگذرد به عقاید و افکار فرهاد مجیدی با آن جوانی و سن و سال بیشتر ایمان می آورم او و سردار آجرلو کاری کردند کارستان با آن همه کینه توزان و دشمنانی که داشتند هم قهرمانی آوردن هم دهان مافیای فوتبال را گچ گرفتند اما از بگم بگم خبری نبود مردانه پای استقلال ایستادند با آنکه میدانستند ناجوانمردان به رویشان تیغ می کشند و مطمئنا به وقتش خواهند آمد و برای مردم حرفهای بسیاری خواهند داشت
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    هیچ کدوم از مدیران کیسه مقصر نیستن مقصر باباهای کیسه در وزارت ورزش هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی