نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کپا پس از پیوستن به رئال؛ زنده‌باد مادرید!/ این یکی از مهمترین روزهای زندگی حرفه‌ای و شخصی من است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید کپا را به خدمت گرفت و حالا برای یک فصل سنگربان چلسی از دروازه کهکشانی‌ها حفاظت خواهد کرد.

 مصدومیت تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی باعث شد که رئال مادرید چاره‌ای جز جذب دروازه‌بان جدید نداشته باشد. ستاره بلژیکی رئال مادرید باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و حدود ۶ تا ۹ ماه از میادین دور خواهد بود و احتمالا فصل ۲۴-۲۰۲۳ را به صورت کامل از دست می‌دهد که خبر بسیار بدی برای این تیم بود.

بلافاصله پس از مصدومیت کورتوا بود که تلاش برای پیدا کردن بهترین گزینه ممکن از سوی مدیران رئال آغاز شد و نام بسیاری از دروازه‎‌بانان حاضر در فوتبال اروپا از داوید دخئا تا یاسین بونو در کنار نام این تیم به گوش رسید. در نهایت رئال مادرید از میان گزینه‌های زیادی که داشت، کپا را انتخاب کرد. گلر اسپانیایی در ژانویه ۲۰۱۸ نیز تا یکقدمی رئال رفته بود ولی زین‌الدین زیدان، مربی وقت باشگاه، انتقال او را رد کرد. کپا به چلسی رفت و گران ترین گلر دنیا شد.

حالا پس از ۵ سال او به رئال مادرید پیوسته و قراردادش قرضی تا پایان فصل به ارزش یک میلیون یورو است. او قرار بود به بایرن برود ولی با رسیدن پیشنهاد رئال تغییر عقیده داد. گلر سابق بیلبائو پس از حضور در تست های پزشکی قراردادش را رسما امضا کرد و اکنون مراسم معارفه اش در باشگاه رئال مادرید و با حضور فلورنتینو پرز در حال برگزاری است. کپا شماره ۲۵ رئال را بر تن می کند و آخرین خرید تابستانی باشگاه خواهد بود.

کپا پس از پیوستن به رئال؛ زنده‌باد مادرید!/ این یکی از مهمترین روزهای زندگی حرفه‌ای و شخصی من است

کپا در اولین صحبت‌هایش به عنوان بازیکن رئال گفت: «در ابتدا از رئیس باشگاه، خوزه آنخل سانچس (مدیراجرایی) مربیان، خانواده‌ام، عوامل و همه کسانی این امکان را فراهم کردند تا به رئال ملحق شوم، تشکر می‌کنم. این یکی از مهمترین روزهای زندگی حرفه ای و شخصی من است و افتخار می‌کنم قرار است برای رئال بازی کنم. برای آردا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا که سخت ترین روزهای یک فوتبالیست یعنی مصدومیت را سپری می‌کنند، قوت قلب می فرستم و برای‌شان آرزوی بهبودی سریع در این دوره سخت را دارم. به شما اطمینان می‌دهم که اینجا هستم تا سخت تلاش کنم و کمکی باشم برای رئال در راه کسب افتخارات بیشتر. زنده باد رئال.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی