نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کلوب| گوش‌هایی که هیچ‌وقت نمی‌شنوند/ یک خارجی دیگر در راه پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرگزاری‌ها خواندم که پرسپولیس یک مهاجم ۲۵ ساله سنگالی را در نظر گرفته و می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که این مهاجم سابقه بازی در لیگ فرانسه را هم دارد. البته تا این لحظه اعلام شده که اگر بنا به هر دلیلی این مهاجم قرمزپوش نشود، باشگاه سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.

در اینکه پرسپولیس نیاز مبرمی به یک مهاجم دارد شکی نیست، اما اصرار مدیران و مربیان پرسپولیس برای هزینه‌های گزاف هر سال عجیب و باورنکردنی است.

فوتبال ما به دلیل مشکلاتی که در پرداخت پول دارد، هر سال با شکایت خارجی‌های شاغل در لیگ مواجه می‌شود و عدم پرداخت پول در زمان مناسب، شکایت‌ها و پرونده‌های مختلفی برای فوتبال ما می‌سازد. اما متأسفانه این مسئله برای مدیران و مربیان ما درس عبرت نمی‌شود و آنها سال بعد و در لیگ بعد همان روند را تکرار می‌کنند.

گویا گوش کسی به هیچ حرفی بدهکار نیست و ما ناچاریم هر سال اشتباهات تکراری مدیران و مربیان برخی از باشگاه‌ها را مشاهده کنیم.

بلاشک اگر نصف همین مبلغی که صرف خارجی‌ها می‌کردند، صرف رشد، پرورش و معرفی بازیکنان آینده‌دار می شد، فوتبال ایران مهد ساخت و پرورش بازیکن میشد و ما می‌توانستیم بازیکنان آینده‌دار و با استعدادی را به فوتبال دنیا معرفی کنیم.

اما افسوس که جز خرج کردن بیهوده کاری انجام نمی‌دهیم...

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • . IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    چرا یک بار ، فقط یک بار ، همین سوال رو یک خبرنگار تو کنفرانس های مطبوعاتی از همین آقای گل محمدی نمیپرسد؟؟؟ کمی عجیب نیست ؟!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی