نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کارت بازی خاص‌ترین غایب لیگ برتر چگونه صادر شد؟/ اگر مشکلی برای این بازیکن به وجود آمد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید بوحمدان هافبک گل گهر به دلیل مشکلات جسمانی دو هفته ابتدایی لیگ را از دست داد.

چند بازیکن لیگ برتری به دلیل رد شدن در تست های پزشکی ایفمارک نتوانستند مجوز بازی در این فصل را به دست بیاورند. یکی از این نفرات حمید بوحمدان هافبک دفاعی فصل قبل فولاد بود که در این فصل راهی گل گهر شد. بوحمدان چندی قبل به همراه سایر بازیکنان گل گهر راهی ایفمارک شد تا تست های پزشکی مربوطه را انجام دهد. بعد از مشخص شدن جواب تست ها معلوم شد بوحمدان به دلیل مشکلی که دارد نمی تواند در بازی ها شرکت کند.

این در حالی است که این بازیکن سال ها در لیگ برتر بازی کرده و تا به حال مشکلی نداشته است. ایفمارک هم به درستی اجازه بازی کردن به این بازیکن را نداد تا هافبک جدید گل گهری ها در دو هفته ابتدایی نتواند برای تیمش به میدان برود. با این وجود خود بوحمدان اصرار زیادی دارد تا بازی کند و می گوید مشکلش جدی نیست و تا حالا هم بدون مشکل فوتبال بازی کرده است. با این حال مسئولان فدراسیون و ایفمارک زیر بار این موضوع نرفتند و اجازه بازی به این بازیکن را ندادند.

پزشکان ایفمارک معتقد بودند اگر در یکی از بازی ها مشکلی برای این بازیکن به وجود بیاید، آن ها مسئول هستند و مقصر شناخته خواهند شد. خود بوحمدان و خانواده اش  رضایتنامه کتبی را امضا کردند که اگر مشکلی برای این بازیکن پیش آمد، عواقب آن پای خودشان است و ایفمارک و فدراسیون فوتبال هیچ مسئولیتی در قبال این بازیکن نخواهند داشت. از همین رو در نهایت امروز مجوز بازی خاص ترین غایب هفته های ابتدایی لیگ برتر در نهایت صادر  شد و یا اینکه این بازیکن می تواند از هفته سوم بازی ها در ترکیب گل گهر به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی