نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پشت پرده ماجرای هواداری که به پرسپولیس پول نداد/ داستان پولدارها از دبی به تورنتو کشیده شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داستان هواداران متمول پرسپولیس و نظرات آنها پیرامون مدیریت این تیم برای مجموعه دردسر درست کرده است

از چند ماه قبل این بحث مطرح شد که پرسپولیس با استفاده از کمک هواداران متمول خود می‌تواند بودجه‌ای خارج از ردیف بودجه رسمی خودش وارد چرخه نقل و انتقالات کند. این مسئله در ابتدا خیلی باعث خوشحالی هواداران شد چون تصور می‌کردند که به راحتی می‌توانند حداقل یک قدم در فصل یارگیری از حریفان جلو باشند اما کم کم دردسرهای استفاده پول از هواداران خودش را نشان داد. البته پرسپولیسی‌ها پس از مدتی با صراحت گفتند همه چیز در امر یارگیری و حساب و کتاب باشگاه شفاف است و اصلاً این طور نیست که یک طرفدار پولدار به واسطه تمکن مالی خود برای باشگاه تصمیم بگیرد اما حالا دردسرهای ماجرا کار را به جایی رسانده که باشگاه حتی علیه این پدیده بیانیه هم صادر می‌کند.

برهم خوردن تمرکز

تا حدود یک ماه قبل می‌گفتند یک برج ساز که اصل فعالیتش در دبی و تورنتو استوار شده و با یحیی گل محمدی هم رابطه خوبی دارد، به  پرسپولیس کمک می‌کند اما حالا ماجرا به اروپا کشیده شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند، فردی که مدعی است در یونان و چند کشور اروپایی دیگر کار املاک انجام می‌دهد، با سیگنال‌هایی که از آنجا می‌فرستد شرایط را بر هم زده است. یکی از مدیران پرسپولیس در این رابطه به ما گفت: این فرد اصلاً پولی به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهد اما با استفاده از احساسات پاک هواداران آنها را تحریک کرده و تمرکز تیم را پایین می‌آورد. او همه این کارها را می‌کند تا خودش را مطرح کند اما  اجازه نمی‌دهیم از برند پرسپولیس به همین راحتی سو استفاده شود.

۵۰ میلیون دلار برای خرید بازیکن!

هوادار مورد نظر طی روزهای گذشته و حتی در سنوات قبلی ادعاهای فوق العاده عجیبی مطرح کرده است که حداقل روی کاغذ و با توجه به شرایط کنونی فوتبال ایران قابل توجیه نیست. او قبلاً مدعی شده بود حاضر است پرسپولیس را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به طور کامل بخرد. ادعایی که با توجه به قیمت کنونی ارز می شود ۵ هزار میلیارد تومان! جالب اینجاست که همین شخص چندی قبل مدعی شده بود اگر پرسپولیس در اختیار او بود برای موفقیت در فصل یارگیری ۵۰ میلیون دلار هزینه می‌کرد! اعدادی که پذیرش آن حداقل در شرایط عادی برای فوتبال ایران بسیار عجیب است.

نیمار را به پرسپولیس می‌آورم!

این هوادار چندی قبل ادعای عجیب دیگری را هم مطرح کرده بود. وقتی شایعه مذاکره باشگاه الهلال با نیمار ستاره بزرگ فوتبال برزیل مطرح شد، او حرف عجیبی زد و گفت: وقتی استعداد فوتبال ایران از عربستان بیشتر است چرا نیمار باید به الهلال برود؟ من اگر مالک پرسپولیس بودم او را به این تیم می‌آوردم! هوادار مذکور قبلاً از حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان هم انتقاد کرده بود.

شهرت طلبی

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند این هوادار کمکی به باشگاه نکرده و حتی مدعی شده که برای کمک به این باشگاه شرایطی دارد که باید حتماً پذیرفته شود! آنها در مجموع می‌گویند چنین رفتارهایی فقط برای استفاده از برند پرسپولیس، شهرت طلبی و مطرح شدن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کمال آبی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    از در و دیوار برای پرسپولیس پول میباره اما میگن پول نداریم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی