نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده‌ام!/ برخی گروه‌ها به دنبال تخریب من هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی اسبق استقلال گفت: بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرند غیر از دریافت پول در مسائل تمرین کردن و لباس پوشیدن نیز حرفه‌ای کار کنند.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ امیر قلعه نویی سرمربی وقت تیم سپاهان بعد از پیروزی درهفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر حرف‌های جالبی را بیان کرد و اظهار داشت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا بازیکنانمان از لحاظ روحی و روانی به شرایط مساعدی بازگردند. با اضافه شدن بازیکنان مصدوم سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرند غیر از دریافت پول در تمرین کردن و لباس پوشیدن نیز حرفه‌ای کار کنند. بازیکن سالاری خوب است اما سالاری به معنای بزرگی است و بازیکن باید در تمام مسائل بزرگ باشد.

قلعه نویی در خصوص فوتبال سنتی و مدرن نیز گفت: به نظر من سنت چیز بدی نیست اما در مورد مسائل علمی و فوتبال باید بگویم من تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده‌ام و آخرین دوره مربیگری را گذرانده ام. برخی گروه‌ها هستند که دائم به دنبال تخریب قلعه نویی هستند. هر کاری که انجام دهم را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

مصاحبه امیر قلعه نویی در تاریخ ۲۵ مرداد سال ۱۳۸۹ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| قلعه نویی: تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده ام!/ برخی گروه ها به دنبال تخریب من هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بهرام IT ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    شما توجه بکن الان طرز دروازه بانی کردن پور حمیدی مقابل پرسپولیس را نگاه کن با اون اشتباه مهلک که انجام داد یک گل را به پرسپولیس تقدیم کرد.حالا قلعه نویی میگه من مدارک دانشگاهی دارم؟؟نه اون پور حمیدی و نه خالدآبادی هیچکدام دروازه بان قابل اطمینان نیستند و نه به درد تیم ملی میخورند و نه به درد استقلال میخورند.ما که مدرک دانشگاهی مربیگری نداریم میگیم که خالد آبادی و پورحمیدی اصلا به درد هیچی نمی خورند.حالا شما با امثال پور حمیدی و مهری و .....برو برای قرار گرفتن مقابل کره و ژاپن تا خودت نتیجه اش را ببینی.در ترکیب تیم ملی پور علی گنجی،مهری،پور حمیدی،مجید حسینی،علی کریمی کلا اضافی هستند و با این اوضاع در همان یک چهارم نهایی جام ملتها حذف می شویم.
  • میلاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    منظورش مدارج بوده ولی چون کل یوم دانشگاه میرفته میگه مدارک.
    • ابرام US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      با آنکه «مدارک» ام «سپر» شد .... یا آنکه «مدارج» ام به بر شد ===================================================================== کُلٌن همه یوم با بزرگان ... رفتیم وزمانه هم ٬« سپر» شد ===================================================================== کس از من و حاج «فتل» نپرسید ..«ژنرال» چگونه « در بدر» شد؟
  • ابرام US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    با آنکه «مدارک» ام «سپر» شد .... یا آنکه «مدارج» ام به بر شد ===================================================================== کُلٌن همه یوم با بزرگان ... رفتیم وزمانه هم ٬« سپر» شد ===================================================================== کس از من و حاج «فتل» نپرسید ..«ژنرال» چگونه «در بدر» شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی