نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| خودنمایی گلر پرسپولیسی با ۳ واکنش تماشایی مقابل استقلالی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان آلومینیوم اراک نمایش موفقی در جریان پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت.

برتری شاگردان سید مجتبی حسینی مقابل استقلال خوزستان در شرایطی به دست آمد که این تیم برخلاف دیدار با پرسپولیس نمایش منسجم‌تری در خط دفاعی ارائه داد و توانست با نمایش موثر احمد گوهری در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد و صاحب سه امتیاز خانگی شود.

احمد گوهری که پس از سال و نیم حضور در پرسپولیس و تجربه قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی همراه با این تیم تصمیم به جدایی قرضی از جمع سرخ پوشان گرفت و راهی آلومینیوم اراک شد، روز گذشته دومین بازی خود را در تیم جدیدش انجام داد که توانست با واکنش‌های خود به اولین کلین‌شیت فصل هم دست پیدا کند.

گوهری که هفته اول نیز با وجود دریافت یک گل مشکوک مقابل پرسپولیس نمایش خوبی ارائه کرده بود، دیروز هم برابر استقلال خوزستان کم‌اشتباه و مطمئن ظاهر شد که سه واکنش تماشایی او روی شوت‌های راه دور و یک دبل سیو کاری کرد تا آبی‌ها از رسیدن به امتیاز ناکام بمانند.

این دروازه‌بان که انگیزه زیادی برای درخشش در آلومینیوم اراک دارد و می‌خواهد دوران موفقش زیر نظر مجتبی حسینی را تکرار کند، حالا با ثبت نخستین کلین‌شیت، با انگیزه زیادی به استقبال دیدارهای آینده می‌رود تا این روند را ادامه دهد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: بیرانوند شاکی شد؛ با این شرایط بازی نمی‌کنیم!/ انتقاد گلر پرسپولیس از خرید دروازه‌بان خارجی/ کنایه بیرو به بازی با یک تیم آفریقایی

عکس| خودنمایی گلر پرسپولیسی با ۳ واکنش تماشایی مقابل استقلالی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی