تصویری رمانتیک از ال‌کلاسیکو سرخ ایران/ اشک‌های تلخ مقصر باخت روی شانه کاپیتان پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، حسین پورحمیدی را دلداری داد.

حسین پورحمیدی فصل پیش در آلومینیوم اراک رقابت تنگاتنگی با علیرضا بیرانوند برای کسب دستکش طلا داشت و عملکرد او باعث شد حتی به تیم ملی هم دعوت بشود و بازی برای ایران را تجربه کند.

کادرفنی باشگاه تراکتور باتوجه به عملکرد این گلر روی او برای این فصل حساب ویژه‌ای باز کردند تا پس از سالها شماره یک این تیم تبریزی کسی غیر از محمدرضا اخباری باشد.

پورحمیدی فصل را بد شروع کرد و در هفته اول با یک خروج عجیب و غریب زمینه ساز گل سوم سپاهان و غیرقابل برگشت شدن نتیجه بازی شد اما این کابوس در نقش جهان تمام نشد و او این بار در یادگار امام نیز یک اشتباه مهلک کرد.

پورحمیدی با یک خروج عجیب، سعید صادقی را در موقعیت تک به تک قرار داد و سرخ‌ها نیز با اداره بازی با همان گل سه امتیاز ارزشمند را به خانه بردند. این گلر جوان که استیصال در چهره‌اش موج می‌زد پس از پایان بازی روی دو زانو نشست و زانوی غم بغل گرفت. او همچنین در لحظاتی به آسمان چشم دوخته بود و شرایط سختی را سپری می‌کرد.

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس اما او را تنها نگذاشت و برای دلداری دادنش به سمت او رفت و وی را در آغوش گرفت. مهم‌ترین چیز برای تراکتور و پورحمیدی در حال حاضر بازگشت روحیه این دروازه‌بان است تا در ادامه لیگ بتواند به تیمش کمک کند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: اشتباه مرگبار و گل غیرمنتظره پرسپولیس!/ صدرنشینی سرخ‌ها با فاجعه بازیکن پرحرف و حدیث نقل و انتقالات؟ +ویدیو

تصویری رمانتیک از ال‌کلاسیکو سرخ ایران/ اشک‌های تلخ مقصر باخت روی شانه کاپیتان پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    هوادارای تراکتور و خلیل زاده این صحنه رو ببینن و خجالت بکشن
  • علی استقلالی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    آقای پورحمیدی این نتیجه ی بد خواستن برای دیگرانه....حرفهای چندوقت قبلت درمورد بودن حسینی دراستقلال یادته؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی