درخواست عجیب عربستانی‌ها از یوفا/ سعودی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا به لیگ قهرمانان اروپا می‌روند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال عربستان و یوفا در حال مذاکره برای حضور باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

بر اساس شایعاتی که در اطراف مقر فدراسیون فوتبال عربی در ریاض و دفاتر سرمربیان مهم‌ترین باشگاه‌های این کشور شنیده می‌شود، عرب‌ها می‌خواهند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند.

جام باشگاه‌های عرب که در تابستان برگزار می‌شود و اخیراً النصر کریستیانو رونالدو در این تورنمنت قهرمان شده، و لیگ قهرمانان آسیا دو تورنمنت بین‌المللی بسیار معتبری هستند که سعودی‌ها در حال حاضر در آن شرکت می‌کنند. برنامه عرب‌ها این است که یک درخواست بسیار خاص از یوفا مطرح کنند: به آنها «Wild Card» برای ورود به مسابقات جدید در فصل ۲۰۲5-۲024 داده شود.

تیم‌هایی مانند الاتحاد و الاهلی جده یا النصر و الهلال ریاض می‌توانند در مقابل تیم‌های برتر منطقه مبارزه کنند، اعتبار بین‌المللی بیشتری کسب کنند و تخصص و توانایی‌های باشگاه‌ها را توسعه بیشتری دهند.

تصمیمی دشوار که به طور اجتناب‌ناپذیری نه تنها فدراسیون فوتبال اروپا بلکه آسیا را درگیر می‌کند و یک تیم اروپایی را از یک جایگاه محروم می‌کند. جالب اینجاست که حتی برخی از قهرمانان افسانه‌ای که با رفتنشان به عربستان رقابت‌های اروپایی را از دست دادند، اکنون می‌توانند بار دیگر در این رویداد بدرخشند.

بیشتر بخوانید: خواسته‌های جنون‌آمیز نیمار از عربستانی‌ها/ هواپیمای شخصی، ۸ خودروی لوکس، ۳ سونا در خانه‌ و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • حميد کلاش IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اقا اينا ديگه چيه درج ميکنيد معلومه که صد سال اين اتفاق نميفته اين خبر ساخت خودتون هست وگرنه اين خود عربها بفهمن خندشون ميگيره
    • میلاد IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      اگه این اتفاق بیفته دیگه لیگ قهرمانان آسیا بی معنی میشه چون قوی ترین تیم های غرب آسیا دیگه حضور ندارن و ارزش رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اسیا در منطقه غرب آسیا از بین میره
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    بلند پروازی شاهزاده آوانگارد مرزی ندارد ، بی شک این رویا را هم محقق خواهد کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی