نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس حریف یک تیم گمنام نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم آریو اسلامشهر به میدان رفت و به نتیجه تساوی بسنده کرد.

سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز، بامداد امروز (پنجشنبه) به تهران بازگشتند و عصر امروز ریکاوری کردند.

بازیکنانی که مقابل تراکتور در ترکیب اصلی نبودند، از ساعت ۱۹ امروز در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی مقابل تیم آریو اسلامشهر به میدان رفتند.

پیش از شروع بازی، یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی با جواد زرینچه، سرمربی تیم حریف خوش و بش کردند.

نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵، مهدی عبدی یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت. ضربه پنالتی را گولسیانی زد، اما دروازه‌بان حریف توانست این پنالتی را مهار کند.

در ادامه تلاش سرخپوشان برای گلزنی بی‌ثمر بود و در دقیقه ۸۵ نیز گل گولسیانی روی پاس مهدی عبدی با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی رنگ آرامش IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    الآن یحیی بیانیه میده میگه اینا نمیخوان ماقهرمان بشیم وبایدمیزاشتن دو بار پنالتی بزنیم گلمون آفساید نبوده آره جناب یحیی شما حمایت ظالمانه ی داورا رو نداشته باشید ازپس تیم لیگ یکی هم برنمیایدحقیقت تیم شما همینه فقط ادعای زیادی داریدیه بازی غیررسمی داورخوب قضاوت کنه شما نمیتونید ببرید بعد میگید مابهترین تیم ایران هستیم وچند بارپشت هم جام گرفتیم!! بهترین تیم یعنی استقلال که با ظلم داورا هم باز بزرگ و قویه وحق کسی رولگدمال نمیکنه
    • کیان IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      یحیی نه بیانیه ای صادر نموده اند نه مثل مربیان کیسه پرهزینه مظلوم نمایی کردند نه مثل دیگر مربیان کیسه در مقابل پرسپولیس به ترکیه فرار کردند و یا مثل خود جواد فعلی کیسه در مقابل الهلال به ایران فرار کردند !!! یحیی در این چندسال با هزینه بسیار کمتر از کیسه دولتی شما ۴ سال است پرسپولیس رابه انواع و اقسام قهرمانی رسانده اند و حتی نایب قهرمان حرفه ای آسیا هم شدند که کیسه دولتی آماتور شما فقط آرزوی شرکت در آسیای حرفه ای را دارند پس اگر آبی رنگ آرامش است که نیست حداقل آرامش ظاهری خود را حفظ کنید و عوام فریبی و هوچیگری نکنید و فقط در فوتبال هم جلوی بینی خودتان را نبینید !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی