نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پولی از پرسپولیس نگرفتم و با پدر و مادرم زندگی می‌کنم/ اهل اعتصاب نیستیم اما باشگاه هم باید به فکر باشد
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد پیروزی بزرگ پرسپولیس در هفته دوم لیگ مقابل تراکتور، پاس گلش در این بازی، مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

اول در مورد بازی با تراکتور صحبت کن، بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر چه حس و حالی داشت؟

واقعا بازی سخت و عجیبی بود. ورزشگاه قبل از بازی کاملا پر بود و جو خوبی هم وجود داشت. من دو سال در قطر در حضور تماشاگران کم بازی کرده بودم و به خاطر همین حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) برای من بسیار دلچسب بود. فقط امیدوارم از این هفته در ورزشگاه آزادی میزبان هواداران خودمان هم باشیم.

*بازی چه طور بود؟ فکر می‌کردید تراکتور را در تبریز شکست بدهید؟

بازی که کیفیت خوبی داشت و امیدوارم این روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. تراکتور تیم خوب و گردن کلفتی بود ولی خدا را شکر توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست بدهیم. جمع کردن این سه امتیازها در ابتدای فصل بسیار مهم است. ما سعی کردیم دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و آنالیز خوبی هم از حریف داشتیم.

اینکه در تبریز این همه موقعیت گل داشتیم و به حریف فقط یک موقعیت گل دادیم یعنی کارمان را درست انجام دادیم. خدا را شکر هم بردیم و هم کلین‌شیت کردیم.

*این کلین‌شیت کردن روی بازیکنان، مخصوصا بازیکنان دفاعی فشار ایجاد نمی‌کند؟

شما وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنی باید حواست جمع باشد که گل نخوری. کلین‌شیت کردن هم به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. وقتی ما کلین‌شیت می‌کنیم اعتماد به نفس مدافعان و دروازه‌بان زیاد می‌شود. با این حال وقتی گل می‌خوریم همه ناراحت می‌شویم اما پرسپولیس آنقدر تیم بزرگی است که بعد از گل خوردن هم به بازی برگردد.

*در بازی با تراکتور اولین پاس گلت را هم به ثبت رساندی.

ما در تمرینات روی این مدل پاس و ضعف تراکتور کار کرده بودیم. می‌دانستیم تراکتور در انتقال مشکل دارد و روی ضد حملات و فضای پشت مدافعان کناری‌اش می‌شود کار کرد. من هم بعد از یک توپ‌گیری خوب، صادقی را راه انداختم و سعید هم با اتکا به سرعت و هوش بالایی که دارد کار را تمام کرد.

*هواداران پرسپولیس امسال انتظار چند گل و پاس گل از تو داشته باشند؟

من مدافع هستم اما توانایی بازیسازی و گلزنی دارم. نمی‌توانم عدد بگویم اما می‌دانم هم کادرفنی و هم هواداران از من انتظار گلزنی و گلسازی دارند. در کل هم فقط موفقیت تیم مهم است و اهمیتی ندارد من چند گل بزنم یا پاس گل بدهم.

*راستی قرار شده ضربات ایستگاهی و پنالتی پرسپولیس را هم تو بزنی؟

در مورد پنالتی که بسته به شرایط بازی دارد اما هم من، هم گولسیانی و هم ترابی برای پرسپولیس پنالتی می‌زنیم. در خصوص ضربات ایستگاهی هم ضرباتی که از سمت چپ و به صورت دوضرب باشد را من می‌زنم.

بعد از بازی با تراکتور عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه‌ها گلایه‌های خود را از شرایط فعلی مدیریتی باشگاه گفتند، تو چرا با خبرنگاران صحبت نکردی؟

با صحبتی که انجام دادیم قرار شد بازیکنانی که فصل گذشته در تیم بودند بیشتر صبحت کنند. البته منم قرار بود حرف بزنم اما ترجیح دادم چون جدید به تیم آمدم حرفی نزنم.

*حالا واقعا شرایط باشگاه پرسپولیس بد است؟

بله، ما هیچ دریافتی نداشتیم و بچه‌ها هم از سال پیش طلبکار هستند. می‌دانیم که مدیران هم زحمت می‌کشند اما انتظارمان بیشتر است. تیمی که فصل گذشته همه جام‌ها را گرفته که نباید مشکل مالی داشته باشد. همینطوری تقابل ما با تیم‌های آسیایی و عربستانی جنگ نابرابر است، دیگر نباید این مشکلات باشد. این بی‌مهری‌ها باید جبران شود.

*به عنوان بازیکن جدید پرسپولیس دریافتی نداشتی؟

نه به هیچ عنوان هیچ پولی تا الان نگرفتم. مدیران باید تلاش کنند تا با جذب اسپانسر یا مسائل دیگر مشکلات مالی حل شود. من چون هیچ پولی از پرسپولیس نگرفتم هنوز خانه پدر و مادرم و با آنها زندگی می‌کنم. باشگاه قول داده بود اما پولی ندادند. ما اهل اعتصاب کردن نیستیم و برای هواداران پرسپولیس تا آخرین توان می‌جنگیم اما باشگاه هم باید به فکر باشد.

*باتوجه به اینکه تیم‌های عربستانی اکثر ستاره‌های فوتبال جهان را گرفته‌اند، دوست داری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل چه تیمی و چه ابر ستاره‌ای بازی کنی؟

همه تیم‌های عربستانی خوب هستند اما اگر خودم حق انتخاب داشته باشم دوست دارم با النصر و رونالدو بازی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • احمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    دلم برات سوخت واقعا سخته برای همین رنجرورصدمیلیاردی روگذاشتی نمایشگاه تابرات بفروشند
  • اسماعیل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    ریش مهم نیس ادم باید ریشه داشته باشه
    • عی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      مطمئنی ریشه اش ازریشه شماقویترنیست .حسادت تااین حدخوب نیست اتفاقاتوهمین مصاحبه ثابت کردکه خیلی ریشه داره که هنوزباپدرمادرش زندگی میکنه ومثل بی ریشه هاوتازه به دوران رسیده هاپشت پانزده به خانواده حسادت هم میکنی حق توهین نداری
    • محمد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      عالی گفتی اسماعیل... آقای عع؛!!! تازه به دوران رسیده یعنی اتوبوس از کی ریشه دارها میرن توی اوتوبوس
    • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      در جواب عی:بله ایشون خیلی ریشه دارن چون غیر از خونه پدر و مادرش گاهی لحظات رو تو اتوبوس هم بِسَر میبرن
    • حسین حصارکی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      بحث حسادت نیست هم‌وطن محترم عزیز مشکل اینکه اگر بحث حسادت می کنیم طرف میگه من این همه تلاش می کنم باز سر برج کم میارم اینها چطوری اینقدر پولدار و موفق شدن پدر من یه راننده وانت بعد از سی سال بیمه ریختن تأمین اجتماعی دارن ۶۵۰۰بهش دارن حقوق میدن زحمت مردم نمی بیند فقط بعضی فوتبالیست ها یا بازیگران تلاش میکنن قصه وصل بودن پارتی اینهاست تا پارتی نداشته باشی به جایی وصل حتی استخدام نمیکنن مثل من که الان سربازی رفتم مدرکم دارم سربار پدر و مادرم هستم کار گیرم نمیاد راننده تاکسی اینترنتی هستم مسافر نیست مردم لنگ نون شب هستن خدا برای آقای کنعانی زادگان بخواد بیشتر بهش بدهد ولی این فوتبال و اقتصاد دولتی هستش اقتصادی نفتی اگر قرار باشه کسی زحمت میکشم کارگران محترم هستن که بیشتر زحمت میکشن سودش کس دیگری می برد بعد برای ایشون این شب جمعه گل ریزون میکنیم یه خونه اجاره کنه چون کم داره کم از قطر از پرسپولیس پول گرفته و در نهایت تا وصل نباشی ماشین ۱۰۰میلیاردی نمی تونی وارد کنی و اینکه اقتصاد فوتبال سینما همه خصوصی بشن ببینم به کنعانی زادگان چقدر قرداد می بندن بعد دیگه ما حسادت نمی کنیم بچه های سیستان
  • Ali IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    زحمت کشیده حسادت ممنوع
    • حمید خراسانی زاده IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      بنده خودم یک علاقمند به فوتبال و پرسپولیس هستم، ولی متاسفم برای این طرز فکر مردم سرزمینم که فقط تلاش کردن فوتبالی ها وبازیگرهارو می بینند تلاشی که در مقابلش میلیاردی دستمزد گرفته میشه ولی در مقابل تلاش یک کارگر معدن یا یک راننده اسنپ رو نمی بینند اونم در حالی که دستمزدشون کفاف یک زندگی معمولی رو هم نمیده. چرا ماها باید اینجور تفکری داشته باشیم
  • کنعانی(اتوبوسی)زادگان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    اتوبوسی
    • حسودان کیسه کش IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      کیسه کش حسود فشاری شده
  • فرشید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    چقدر تو مظلومی -همیشه تو شجاع پرحاشیه ترین هستین
  • آیهان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    عجب دروغگوی این کیه دیگه عجب... دوسال قطربودی میلیاردها پول گرفتی زندگی لاکچری اونجا با بنز میری باشگاه لنگ قرارداد میبندی بعدم ک ماشین رنجرور اهدایی رو گذاشتی نمایشگاه ماشین 100میلیارد بعد هنوز داری مینالی اونوفت خونه نداری پیش پدر مادرت زندگی میکنی اینو دیگه کجای دلمون بزاریم یه پولی هم صدقه باید بهش بدن هرچند حناشون دیگه رنگی نداره ....بیچاره هوادار
  • حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    متاسفانه حسادت جزء لاینفک رفتار و فرهنگ ایرانی شده،حداقل پنجاه هزار بازیکن فوتبال تو ایران داریم که نهایتا پنجاه بازیکن تو کل لیگ قرارداد میلیاردی دارن،چرا برای بقیه چنین قراردادی نمیبندن؟چون این بازیکنها خاص هستن،هر کدومشون می تونن نتیجه یک فصل رو تعیین کنن،هزار برابر دستمزدشون باشگاه میتونه از فروش لباس گرفته تا اسپانسرها و حق پخش درآمدزایی کنه،دست از حسادت بردارید،طرف قرارداد بسته و حقش رو میخواد،اگر آدم معمولی بود که میرفت کارگر میشد
  • الیاس IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    آقای کنعانی بازی در تیم پرسپولیس برات افتخار نیس که حالا پول هم میخای
  • صادق CA ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    این بازیکنان پرسپولیس که بدون گرفتن پول بازی می کنند اونم بازیکنان تراکتور پول می گیرند از امکانات استفاده می کنند به ریش یکصد هزار ه‌ادار هوادار می خندند
  • حمید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    آفتاب پرستا معمولا مدت زیادی را با پدر و مادر خود زندگی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی