اسلحه مخفی جواد لالیگایی؛ راز موفقیت نکونام ۵ متر دورتر از زمین چمن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از مهمترین مشخصه‌های استقلال در فصل جدید نیمکت کاملاً استقلالی این تیم است.

بازیکنان استقلال در شرایطی این روزها خود را آماده دیدار حساس هفته سوم مقابل سپاهان اصفهان می‌کنند که در دو بازی ابتدایی لیگ برتر جاری توانستند ۶ امتیاز شیرین را از آن خود کنند.

به ثمر رساندن چهار گل و بسته نگه داشتن دروازه استقلال، کسب ۶ امتیاز و در نهایت قرار گرفتن کنار نام تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به عنوان تنها تیم‌های ۶ امتیازی هفته دوم لیگ برتر مشخص می‌کند استقلال از یک نیرو و انرژی فوق العاده‌ای برخوردار است.

تیمی که در طول ماه‌های گذشته با مشکلات عدیده مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کرد و به لحاظ مالی کمبودهای زیادی داشت تا بدهی سنگین آندره آ استراموچونی، پادوانی و دیگر طلبکاران تیمش را بدهد در فصل نقل و انتقالات نتوانست آنطور که باید و شاید بازیکن بگیرد و حتی مجبور شد با دو بازیکنی که تازه به خدمت گرفته بود باز هم بر سر تخفیف گرفتن چانه زنی کند! قطعا دلیلی وجود دارد که حالا چنین تیمی با این همه روحیه و انگیزه در جمع تیم‌های صدر جدولی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته است.

نگاهی به فاصله پنج متری زمین بازی، روی نیمکت تیم استقلال مشخص می‌کند آبی پوشان علاوه بر داشتن بیست و چند بازیکن کاملاً استقلالی یک کادر فنی کاملاً آبی را هم پشت سر خود می‌بینند.

علی سامره، محمد نوازی، هاشم بیک زاده، مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور و... دیگر نفراتی که جواد نکونام را در کار هدایت تیم استقلال کمک می‌کنند همگی جزو بازیکنان سابق استقلال بودند که با این تیم افتخارات زیادی را تجربه کرده و به دقت به جزئیات و حساسیت هواداران نسبت به نتایج این تیم مطلع و آگاه هستند.

اسلحه مخفی جواد لالیگایی؛ راز موفقیت نکونام ۵ متر دورتر از زمین چمن

شاید یکی از دلایل مهم موفقیت جواد نکونام در دو هفته ابتدایی لیگ برتر (با وجود نداشتن بازیکنان و مهره‌های مورد نظرش) وجود همین کادر کاملا استقلالی در کنارش بوده باشد.

علاوه بر این میانگین سنی نفرات کادر فنی جواد نکونام هم در این امر می‌تواند یکی از دلایل مهم برای رسیدن استقلال به دو موفقیت متوالی در دو هفته ابتدایی لیگ جدید باشد. مربیان جوان، با انگیزه و نفراتی که خودشان در شرایط بازی قرار دارند در طول تمرینات پیش از مسابقات همواره لابلای بازیکنان با آنها فوتبال بازی کرده و شرایط روحی روانی تیم را بالای بالا نگه می‌دارد.

قطعا جواد نکونام مشابه این وضعیت را در لالیگا یا تیم‌های دیگری که در آن توپ می‌زده دیده و یا شاید از این نظر خودش چنین تصمیم گرفته که یک تیم فنی کاملا استقلالی را دوروبرش داشته باشد.

مرد لالیگایی نیمکت‌های داغ مربیگری لیگ بیست و سوم به درستی می‌داند این خیلی خوب است که همه اعضای کادر فنی تیمش استقلالی هستند و این به لحاظ روحی روانی روی تیمش تاثیرگذار است. به ویژه اینکه تمام این مربیان با پیراهن همین تیم روبروی اکثر این رقبا بازی کرده‌اند و اگر هر کدام از آنها تنها یک نکته در طول روزهای قبل از مسابقه به بازیکنان یادآور بشوند می‌تواند یک عامل اصلی برای دور شدن از اشتباه و رسیدن به هدف جواد نکونام باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • نادر IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    مطلب کاملا درسته... الان پرسپولیس هم در این چند سال برای همین تونسته با کمترین نوسان کار کنه. این دوتا تیم کادر فنی می خوان از جنس خودشون
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      کیسه تیم داوری و سهمیه پنالتی داره و فعلا هم کیسه هم دوتا تیم ته جدولی را برده
  • آسمان آبی دوستاره IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    آقا جوادنکونام اگه توازی با سپاهان موفق باشه البته که کاربسیار سختیه میشه گفت مدعی اصلی قهرمانیه💙🌟🌟💙👏👏👏
    • کاوه IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      شتر در خواب بیند پنبه دانه ، جواد چکش و رفقا ول معطلند
  • مهرسام IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    استقلال 2 سپاهان ۰ گلها روزبه چشمی ارسلان مطهری
  • تاج IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    تیم اگر محبی، قائدی و سیلوا رو حفظ می‌کرد و فقط یک هافبک بازیساز اضافه میشد دیگه بهانه ایی برای قهرمان نشدن نداشتیم ولی قصدشون تبدیل استقلال به یک تیم درجه ۲ هست که فقط بیاد برای پنج و شیش جدول بجنگه و برای خودشون هم دلیل دارن که با این بازیکنها همین رتبه هم عالیه!!!!! تیم پیروزی خواب قهرمانی آسیا رو باید ببینه چون فساد شخصیت قهرمانی نداره!!!!!
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      اگه رو ولش کن- بگو اون همه پول زمان سردار آجرلو و فتولازاده چی شد
  • بی طرف IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    اشتباه این فصل استقلال فقط و فقط اضافه کردن هاشمی نسب به کادر فنی بود چون دوباره تیمو به حاشیه میبره اونایی که میگید نه در آینده خواهید دید
  • مهدی US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    کادر بادمجون دور بشقابه...از همین هفته مشکلاتش شروع میشه
  • سعیدرضا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    به نظر من هرکی طرف دار تیم لنگی باشه میبینه با پارتی بازی جام گرفتن به درد نمیخوره و ارزش ندار تاج کبیر این روزهای تعیین کننده وسخت رو حتما پشت سر میگذره
  • زیگزاگ IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    در زمان محمود فکری هم، همه استقلالی بودند اما نتیجه...
  • بهزاد TR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    یه جوری نوشته کادر تمام استقلالی انگار مربی های قبلی همشون پرسپولیسی و سپاهانی بودن محمود فکری مجیدی پورحیدری حجازی همشون کارشون استقلالی بودن حالا یه دستیار خارجی هم بعضی ها داشتن الانم استقلال مربی خارجی داری ینی چیز دیگه ایی به ذهنتون نرسید کادر تمام استقلالی !!!!!
  • کیسه شش سوراخه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    آخه این چه حرفیه، مربیان استقلالی، تو ادوار تاریخ فوتبال ایران هیچکس بیشتر از هاشمی نسب ،حسین کلانی و همایون بهزادی به کیسه گل نزده ،یادش بخیر هنوز از بلندگوی ورزشگاه نام هاشمی نسب را نیاورده بودن پرسپولیس یک هیچ با گل سر طلایی جلو بود ۴گل😂
  • کیان IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    به قول معروف هنوز به زمین سفت نخوردن. مربی ها خودشون یه تیم هستن جالبه همش از بی پولی هم مینالن
  • محمد IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    برای ذوق زدن هنوز خیلی زوده استقلال بازی اول را مدیون بهم ریختگی تیم نفت بود وگرنه در بازی با ملوان نزدیک بود امتیاز هم بدهد ،در بازی با سپاهان و پرسپولیس عیار استقلال مشخص می‌شود ضمن اینکه نکونام در بهترین حالت از روی دست پرسپولیس کپی پیس کرده و کار خاصی نکرده خیلی گنده اش نکنید !
  • حمید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    در مقابل سپاهان بایدتیم ۴۴۲ یا ۳۵۲ بازی کنه و با سرعت یامگا و میلاد و ارسلان و جلالی دروازه سپاهان را باز کنه بازی سختی است ولی با درایت کادر فنی به قول محسن گروسی حتی برد سپاهان هم دور از دسترس نیست . به لنگی ها هم باید گفت هر وقت توانستید یه ستاره آسیایی بگیرید بیایید قد قد کنید دوبار قهرمانی آسیا دو بار نایب قهرمانی افتخاری دست نیافتنی است . جام اسنپی و جام داوری و جام …… گرفتن که کاری نداره اگر توانستید جام آسیا بگیرید بعللللللله
  • کیون IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    اینهمه مفت خور دور تیم جمع شدند که چی این تیم بنیانش با پول خوری و حیف و میل همراه بود زیاد نفرات مفت خور دورش جمع میشن آخرش حیا کن رها کن وگم شدن کلی پول بی زبان بعدش فرجام خواهی دزدان باشگاه که ما نبودیم دستمان بود تقصیر آستیننمان بود و......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی