نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
بازی تیم ملی ایران با آنگولا برای قهرمانی جام ملت‌ها کافی نیست 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های تدارکاتی نقش مهمی در آماده سازی تیمی دارد که به دنبال یک موفقیت بزرگ است. 

امیر قلعه‌نویی و تیم ملی بدون شک در جام ملت‌ها تنها به دنبال صعود از مرحله گروهی نیستند. این اتفاق بارها و بارها رخ داده؛ حتی صعود به نیمه نهایی جام ملت‌ها. آنچه که برای تیم ملی و امیر قلعه‌نویی شگفت انگیز خواهد بود، قهرمانی در جام ملت‌هاست. همین طور برای تماشاگران فوتبال. 

در مسیر آماده سازی تیم ملی، بازی‌های تدارکاتی مهم و بزرگ باعث می شود امیر قلعه‌نویی به نقاط ضعف تیم پی ببرد و در جهت رفع مشکلات فنی وتا کتیکی برنامه ریزی کند. بی تعارف اگر با تیم‌های ضعیف تر از خود بازی کنیم، مشکلات عیان نخواهد شد و حتی در چنین شرایطی امیر قلعه‌نویی بخواهد از ضعف‌های تیم ملی صحبت کند، شاگردانش این موضوع را قبول نخواهند کرد. 

بهتر بوده، هست و خواهد بود که تیم ملی گاف‌هایش را در بازی‌های دوستانه بدهد، چرا که در بازی‌های دوستانه نه امتیازی به دست می آید و نه امتیازی از دست می رود. بازی با آنگولا برای قهرمانی در جام ملت‌ها کافی نیست و بحث تحریم‌ها دیگر بهانه خوبی برای عدم تدارک بازی‌های دوستانه قوی نیست.

اگر فدراسیون فوتبال توسط یک گروه متخصص برنامه ریزی کند و با جذب اسپانسر برای بازی با تیم‌های قدرتمند پول بدهد، مسابقات دوستانه بزرگ امکان پذیر خواهد بود. به شرط اینکه اول فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، ضرورت این نکته مهم را درک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    بابا همین آنگولا سال دو هزار و شش که همین افرادی که حالا شهریار فوتبال ایران شده اند هم در تیم ملی بودند ما را متوقف کرد و تازه گل اول هم همان آنگولا به ما زد و آخرش هم ما یک گل زدیم و با سلام صلوات مساوی تمامش کردیم تازه مهدوی کیا و علی دایی و تمام اون بچه ها هم در اون بازی مقابل آنگولا تو زمین بودند،حالا شما آنگولا را خیلی دست کم نگیر چونکه تیم آفریقایی استخوان دار و پر تلاش و قدرت بدنی بالایی هست و تازه از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی هم تیم بدی نیست.
  • دد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    انگولا چندتا بازیکن خوب داره اگه همرو بیاره شاید مارو هم ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی