نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بازیکن محبوب برانکو با پیراهن متفاوت علیه پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق سرخ‌پوشان پایتخت این بار با پیراهن ذوب آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان خواهد رفت.

شایان مصلح مدافع چپی که حالا سی‌ساله شده و قدم به دهه چهارم زندگی خود گذاشته، باید یک نبرد تکراری را مقابل سرخ‌ها تجربه کند؛ البته این بار با پیراهن ذوب آهن اصفهان.

مصلح با درخشش در لیگ یک با سپیدرود رشت به لیگ برتر صعود کرد و توسط برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آورده شد. شایان در روزهای سخت و البته پرافتخار سرخ‌ها در این تیم بود و در دو فصل حضورش دو بار قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، سه سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا را تجربه کرد.

شایان پس از جدایی برانکو راهش از پرسپولیس جدا شد تا با پیراهن تیم‌های دیگر در لیگ بازی کند و همواره مصاف‌های جذابی با پرسپولیس داشته است. او پس از جدایی از پرسپولیس دو فصل در سپاهان و دو فصل در گل‌گهر توپ زد و حالا به ذوب آهن پیوسته و باید با این تیم اصفهانی به ورزشگاهی که برایش تداعی کننده خاطرات بسیار زیاد است بیاید و مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند.

پس از اینکه در هفته گذشته شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی که با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ رسیده بودند با پیراهن تراکتور مقابل سرخ‌ها قرار گرفتند، حالا این هفته نوبت به یک بازیکن دیگر از این نسل است تا جلوی تیم سابق خود قرار بگیرد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: قاتل پرسپولیس و قهرمان گل‌های مشکوک!/ خطرناک‌ترین بازیکن ذوب‌آهن شناسایی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی