تبعیض عجیب برای دختران ملی‌پوش ایرانی؛ مردان بمانند، زنان برگردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که قرار بود تیم هاکی زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف رقبا برود، فدراسیون هاکی دستور بازگشت این تیم از عمان را صادر کرد!

در شرایطی که فدراسیون هاکی از اعزام تیم هاکی روی چمن مردان و زنان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در عمان خبر داده بود، تیم هاکی زنان کشورمان به دلایل، نامعلوم و تنها با برگزاری دو بازی دوستانه در حال بازگشت به کشور است.

۱۸ مردادماه بود که فدراسیون هاکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از برگزاری ۵ مرحله اردوی تدارکاتی شامل ۲ اردو ویژه بانون و ۳ مرحله اردو ویژه مردان جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد. بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون، این رقابت‌ها که از ۳ شهرویور آغاز خواهد شد حکم انتخابی جام جهانی هاکی را داشته و حضور در آن بازتاب‌های وسیعی را در سطح بین‌المللی ایجاد می‌کند.

بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون هاکی، تاریخ برگزاری رقابت‌های هاکی قهرمانی آسیا در بخش بانوان از سوم تا ششم شهریور و در بخش مردان از هفتم تا یازدهم شهریور خواهد بود.

گفتنی است قرار بود یک مربی چینی - آمریکایی هم برای هدایت تیم ملی بانوان به ایران بیاید که با وجود موافقت رسمی شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان با حضور این مربی در ایران، هنوز ویزای او صادر نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    کل ورزش ایران از مسابقات جهانی محروم شوند بد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی