۰
عکس| حذف معنادار گزینه پرسپولیس و استقلال!/ شرایط باورنکردنی ستاره تیم ملی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر ملی‌پوش مدنظر سرخابی‌ها دوباره در فهرست نفرات تیمش برای بازی مقابل ویبورگ دیده نمی‌شود.

در آخرین مسابقه هفته پنجم سوپر لیگ دانمارک، تیم فوتبال وایله که سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه انرژی ویبورگ آرنا مقابل تیم رده نُهمی ویبورگ قرار خواهد گرفت.

سعید عزت‌اللهی که بخاطر بحث قراردادش با باشگاه وایله و عدم تمدید آن در فهرست بازی‌های چهار هفته ابتدایی این تیم در سوپر لیگ دانمارک قرار نگرفته بود، امشب هم دوباره در دیدار برابر ویبورگ حضور ندارد و نامش در لیست نفرات تیمش دیده نمی‌شود.

این هافبک ایرانی که آخرین بازی خود را دو ماه قبل برای تیم ملی در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان انجام داد و پس از آن با شرایط سختی در وایله دانمارک مواجه شد، برای پنجمین مسابقه رسمی پیاپی امشب هم در فهرست دیدار برابر ویبورگ حضور ندارد.

عکس| حذف معنادار گزینه پرسپولیس و استقلال!/ شرایط باورنکردنی ستاره تیم ملی!

عزت‌اللهی که فصل گذشته ۲۰ بازی در لیگ دسته اول دانمارک برای وایله انجام داد و دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، تصویرش در تمرین روز گذشته این تیم منتشر شده بود و انتظار می‌رفت امشب در لیست دیدار با ویبورگ قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد.

این بازیکن ایرانی که چهار ماه دیگر از قراردادش با وایله باقی مانده و حاضر به تمدید آن نیست و از سوی دیگر پرسپولیس، استقلال و ... را خواهان خود می‌بیند، فعلا با نظر سرمربی وایله در لیست مسابقات قرار نمی‌گیرد.

تیم فوتبال وایله در چهار هفته ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ دانمارک بدون حضور عزت اللهی چهار شکست پیاپی داشته و قعرنشین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی