نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
۰ |
۰
زن ستاره فوتبال نگران امنیت خودش است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوآنا سانز در اینستاگرامش از پیام‌های تهدیدآمیزی که دریافت می‌کند صحبت کرد و گفت که نگران امنیت خودش است.

ژوآنا سانز، همسر سابق دنی آلوس، پس از اتفاقات چند ماه اخیر ماجرای ناگوار دیگری را پشت سر می‌گذارد. این مدل اسپانیایی در حساب شخصی خود در اینستاگرام که نزدیک به یک میلیون فالوئر دارد، مطلبی درباره آزار و اذیت یک کاربر برزیلی منتشر کرده است.

دنی آلوس در ۳۰ دسامبر در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا مرتکب تجاوز جنسی شد و در ۲۰ ژانویه دستگیر شد و از آن زمان، ژوآنا دوران سختی را سپری می‌کند. سانز در اینستاگرامش نوشت: «من می‌ترسم. این شخص چند ماه است که من را تهدید می‌کند. من او را بلاک کردم.» با این حال، این فرد به ارسال پیام به دوستان ژوآنا ادامه داده و همچنان به آزار و اذیت این زن ۳۱ ساله ادامه می‌دهد.

سانز شخصا هویت این کاربر را بررسی کرده و موضوع پیچیده‌تر از حد انتظار است. او ادامه داد: «او در برزیل به داشتن سلاح، خشونت خانگی و جرایم دیگر متهم شده بود... من نمی‌فهمم که چرا باید تهدید یا توهین دریافت کنم. علاوه بر مشکلاتی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنم مجبورم به این مساله هم بپردازم.»

در نهایت، این مدل گفت که از این موضوع می‌ترسد و نگران امنیت خودش است. هواداران از سانز حمایت کردند و سعی کردند با جملاتشان او را آرام کنند. این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی برای او می‌افتد. سانز در ماه مِی در ویدئویی ناراحتی خود را ابراز کرد و گفت که از این وضعیت خسته شده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی