نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
باشگاه پرتغالی دست بردار استقلال نیست/ شکایت جدید در دادگاه عالی ورزش
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سانتاکلارا بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند.

محمد محبی که در پایان فصل گذشته با جدایی از استقلال راهی تیم روستوف شده است، در هفته پنجم لیگ برتر روسیه با وجود بازی کامل در ترکیب تیم نتوانست مانع از شکست پرگل تیمش در برابر سوچی شود.

محبی تا به اینجای کار نتوانسته در نقش گلزن برای تیم روستوف ظاهر شود درحالی‌که او در استقلال یکی از مهره‌های کلیدی تیم آبی‌پوش به شمار می‌رفت. ضمن اینکه این بازیکن به دفعات ابراز علاقه کرده بود به حضورش در تیم استقلال ادامه دهد اما باشگاه سانتاکلارا پرتغال به دلیل رفتارهای صورت گرفته از سوی استقلال از جمله ارسال رسید جعلی به صراحت اعلام کرد دیگر با باشگاه ایرانی هیچ همکاری در هیچ زمینه‌ای نخواهد داشت و درنهایت با دریافت ۹۰۰ هزار یورو رضایتنامه محمد محبی را برای تیم روسی صادر کرد.

این در حالی است که باشگاه پرتغالی بعد از ناامید شدن از دریافت ۱۴۰ هزار دلار باقی‌مانده از مبلغ رضایتنامه خود، بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند.

پیش از این نیز این باشگاه پرتغالی از استقلال به فیفا شکایت کرده بود که فدراسیون جهانی فوتبال این شکواییه را رد و حق را به استقلال داده بود. در این پرونده نیز طرفین در انتظار رای دادگاه عالی ورزش هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    جناب شوالیه جوابگو باشگاه پرتغالی باشه البته با فیش پرداختی واقعی نه جعلی!
    • فاجعه مدیریتی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      بقول رشیدی وروشن یک قهرمان کردن بااین‌همه ریخت وپاش وپول پاشی وباج ارزشش رانداشت باندآجورلو که حالاباکمال پررویی درجایگاه مدعی قرار گرفتن بجای متهم،با۷۰۰میلیاردموجودی سهام و ۷۰۰میلیارد تعهدوبدهی ایجادکردن،چنان فاجعه ای رقم زدند که تیم شون سالها تاوان پس میده البته باامتیازمعیشتی و پنالتی های جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی درمسیر مدعیان قهرمانی ،قهرمان کردن یک تیم خرج داره ودم خیلی ها رادیدندتاقهرمانشون کنند
    • پوری IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      یک قهرمانی بخاطر ساکت کردن هواداران و میلیاردها بدهی هنوز شکایت ساپینتو و آمانوف مونده البته مقصر بسیاری از رسانه ها هستن بیخود به مدیریت خطیر ایراد میگیرن چرا بازیکن نمیگیری با کدام پول! تعهد درست کنه ۶۰۰ میلیارد بدهی بشه ۱۰۰۰ میلیارد که آخر سر آقای نکونام تیم وسط فصل ول کنه بره دوما استقلال غیر سیلوا کدام بازیکن از دست داده؟ محبی و قایدی جفتشون بصورت قرضی اومدن یکی که مجیدی نشست زیر پاش اون یکی هم سر فیش جعلی باشگاه پرتغالی لج کرد استقلال تیمش کامل بازیکن احتیاج نداره
  • حنیف IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    فتح الله فکر کرده بود لیگ ایران با کدخدامنشی موضوع حل فصل کنه اگر باشگاه پرتغالی اسناد از جعل فیش واریزی به فیفا ارائه بده جریمه سنگین در انتظار استقلال خیانتی که شما مدیران منصوب وزارت به این باشگاه کردید مغولان با ایران نکردن آخرم مشخص نشد ۱۴۰ هزار دلار گمشده از کجا سر درآورد
  • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    دستپخت مجیدی ویاران واسه بیت المال ایران
  • ی CA ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    باز این تیم محروم خواهد شد
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    انحلال باشگاه استقلال را به خاطر بدهی‌های کلان خارجی به مدیران کادر فنی تیم وبازیکنان و هواداران آن تسليت عرض می‌نمایم.
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    اونوقت هوچی گری وگریه وزاری که پول نداریم و بازیکنان ۵۰درصد گرفتن و...بلایی که مجیدی خوشگله و سردار ،سر کیسه آوردن برای یک جام سهمیه ای،آرزوی حضور در اسیا چند ساله خواهد شد؟
    • ابراهیم IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      این دست پخت فدراسیون و دشمنان ورزش در ایران هست به امید روزی که دامان تیم سوگلی را هم بگیرد .چرا تیم شفر را منحل کردن ، تیم استرا را همینجور ، ...... به خاطر تیم خاص ! ن عزیزم خودتان را به خواب نزنید واز این کاپهای اسنپی خوشحال نباشید که به زودی این روش ورزش این سرزمین را ویران خواهد کرد .برو تو نوبت تا به وقتش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی