نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شایعه خطرناک در آستانه مصاف حساس با سپاهان/ اختلاف نظرها از نکونام و مدیرعامل به سمیعی و خطیر رسید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات منتشر شده از طبقات بالایی ساختمان باشگاه استقلال حاکی از بروز برخی اختلاف نظرها بین مدیران می‌دهد.

پس از تغییر و تحول‌های به وجود آمده در راس سازمان خصوصی‌سازی و جدایی حسین قربان‌زاده از این مجموعه همچنین خروج حمید سجادی از وزارت ورزش و ورود کیومرث هاشمی به این عرصه ظاهرا برخی مناسبات در راس باشگاه‌های سرخابی پایتخت دستخوش تغییر و تحولاتی شده است.

این افراد که حالا دیگر سمتی در مجموعه های یاد شده ندارند همان افرادی بودند که خطیر، سمیعی و سایر مدیران تازه وارد را به این باشگاه آوردند و قرار بود از آنها حمایت کنند ولی... این تغییر و تحولات که مشخصاً تأثیراتش در بیرون و از سوی هواداران و مخاطبان این دو باشگاه به چشم نمی‌آید، ظاهرا در یکی از این دو تیم «بیشتر» موجب بروز اختلاف نظرهایی بین مسئولان عالی رتبه شده است.

در شرایطی که شایعات روزهای گذشته پیرامون اختلاف نظرها بین جواد نکونام و علی خطیر در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد حالا شایعاتی مبنی بر اختلاف نظرهای زیر پوستی بین فرشید سمیعی و علی خطیر نیز به گوش می‌رسد. شایعاتی پیرامون داشتن حق امضا، ورود به ریز مسائل قرارداد بازیکنان، خرید و فروش بازیکن، بحث جذب اسپانسر، صحبت با رسانه‌ها و... از مواردی بوده که طی این مدت باعث شده تا حرف و حدیثهایی تأیید نشده در همین ارتباط از راهروهای باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کند.

موضوعاتی از جمله تغییر و تحولات در راس وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی که تاثیراتش را به این شکل روی این تیم، آن هم در مصاف با حریفان تا بن دندان مسلح گذاشته وضعیت را چندان رو به راه به نظر نمی‌رساند. قطعاً هرگونه تنش در فاز مدیریتی باشگاه استقلال می‌تواند این مجموعه را با تنش‌های دیگری در بدنه تیم مواجه کند.

حتماً جواد نکونام که این مدت روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته از این شرایط به هیچ عنوان خوشنود نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • یک شهروند IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    مشخصه خطیر رو برا چی اوردن
  • شعبون IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    بابا بگید ازاستقلال بدمون میاد باشگاه منحل کنید پول ساختمان باشگاه هم بین هم تقسیم کنید. تا هوادارا بشن طرفدار تیمای عربی .تمام
  • رضا US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    مگر هواداران استقلال چه گناهی کرده‌اند که باعث ظلم اقایان مسول واقع شوند
  • MM IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    خیلی جالبه ببینید نوشته طبق خبرهای دنیای مجازی و نیز طبق حرف و حدیثهای تایید نشده!! تو بخوان حدیث مفصل از این اخبار،،، آقا، عزیز، برادر.... خبر ورزشی لنگیه نابه به تمام معنیه تا حالا یه خبر خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کوچیک دیدین برا لنگیا در جهت تضعیفشون بنویسه؟؟؟؟
  • رسول IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    انشالله دوباره استقلال به یک جام ( پاک) دیگه دست پیدا کنه جامی که توش سلفی داوری و شورای تامین دخالت نداشته باشه مثل جام لنگیها..خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی