نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مقصد پسر جنجالی کدام تیم خواهد بود؟/ پول پارو کردن در عربستان یا پیوستن به آقای‌خاص؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه ثروتمند عربستانی استیون جرارد به دنبال جذب میسون گرین‌وود است، اما سرمربی سابق منچستریونایتد و تیم ترکیه‌ای نیز به او علاقمند هستند.

میسون گرین‌وود، بازیکن تبعیدی منچستریونایتد، در صف قراردادی ۱۰ میلیون پوندی با عربستان سعودی و استیون جرارد است، یا در غیر این صورت احتمال دارد مجددا با ژوزه مورینیو دیدار کند.

این مهاجم انگلیسی مورد توجه باشگاه عربستانی الاتفاق قرار گرفته که تابستان امسال جرارد را به عنوان سرمربی منصوب کرد. پس از اینکه منچستریونایتد از رفتن گرین‌وود خبر داد، باشگاه‌های دیگر عربستانی هم به بررسی انتقال این بازیکن ۲۱ ساله پرداختند. همچنین ژوزه مورینیو او را برای تیمش در سری آ ایتالیا، رم، در نظر دارد و باشگاه ترکیه‌ای گالاتاسرای هم او را زیر نظر گرفته است.

خریدهای الاتفاق در این تابستان شامل جردن هندرسون از لیورپول می‌شود که اکنون ۷۰۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد. در همین حال، گالاتاسرای ویلفرد زاها را از کریستال پالاس به صورت آزاد و حکیم زیاش را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته است.

منچستریونایتد اعلام کرد که در تصمیمی مشترک راهش با میسون گرین‌وود جدا می‌شود. اما باشگاه نگفته که آیا قرارداد هفتگی ۷۵ هزار پوندی او فسخ خواهد شد یا به صورت قرضی می‌رود یا اینکه فروخته خواهد شد. اگر یونایتد تا اول سپتامبر که پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال بسته می‌شود، او را نفروخته یا قرض نداده باشد، باید میلیون‌ها دلار به او بپردازد تا قراردادش را که در سال ۲۰۲۵ منقضی می‌شود، فسخ کند. آنها تنها در صورتی می‌توانند از مهلت مقرر فراتر بروند که گرین‌وود توسط یک باشگاه در عربستان سعودی انتخاب شود زیرا پنجره آنها در ۲۰ سپتامبر بسته می‌شود.

اما به گزارش تاک‌اسپورت، رم ژوزه مورینیو دوباره به عنوان مدعی اصلی جذب گرین‌وود ظاهر شده است.

گرین‌وود بیانیه‌ای منتشر کرد و تاکید کرد که آنچه را که به آن متهم شده بود انجام نداده است، اما یاد گرفته که مسئولیت‌های خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای را درک کند.

او گفت: «می‌دانم مردم من را قضاوت می‌کنند و می‌دانم که مردم بدترین فکر را خواهند کرد. من طوری تربیت شدم که بدانم خشونت یا سوء‌استفاده اشتباه است. من کارهایی را که به آنها متهم شده بودم انجام ندادم و در فوریه از تمام اتهاماتم تبرئه شدم. با این حال من کاملاً قبول دارم که اشتباه کردم. قصد دارم فوتبالیست بهتری باشم، اما از همه مهمتر پدری خوب و انسان بهتری باشم و از استعدادهایم در داخل و خارج از زمین به شکل مثبت استفاده کنم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی