نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سخنرانی احساسی قهرمان داغدار در جشن؛ بهترین روز زندگی‌ام تبدیل به بدترین روز شد/ این ستاره برای تو بابا!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولگا کارمونا که گل قهرمانی اسپانیا را در جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان به ثمر رساند، بعد از فینال متوجه مرگ پدرش شد.

تیم ملی زنان اسپانیا دوشنبه شب به مادرید برگشت و با اتوبوس مستقیما از فرودگاه به سمت جشن‌هایی در مرکز شهر حرکت کرد و مورد استقبال هزاران هوادار قرار گرفت.

البته این تجربه برای یکی از اعضای تیم تجربه بسیار متفاوتی بود. زننده گل قهرمانی اسپانیا «اولگا کارمونا» پس از فینال متوجه شد که پدرش قبل از مسابقه فوت کرده است. کارمونا پس از پایان مسابقه پیامی منتشر کرد و گفت که پدرش از آسمان مراقب اوست. در طول جشن‌، کارمونا فینال را «بهترین روز زندگی خود، که به بدترین روز تبدیل شد» توصیف کرد. او در ادامه قهرمانی را به کسانی تقدیم کرد که دیگر بین ما نیستند.

کارمونا از هواداران به خاطر محبتی که به او نشان دادند تشکر کرد و گفت: «من هیچ کلمه‌ای برای تشکر از تمام محبت‌های شما ندارم. دیروز بهترین و بدترین روز زندگی من بود. می‌دانم دوست داری از این لحظه تاریخی لذت ببرم به همین دلیل با هم‌تیمی‌هایم خواهم بود تا از هر کجا که هستی بدانی که این ستاره برای تو هم هست بابا.»

داستان کارمونا یکی از غم‌انگیزترین و احساسی‌ترین وقایع دنیای ورزش است و قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد. او بی شک تا ابد در قلب و ذهن اسپانیایی‌ها جاودانه خواهد بود.:

در همین رابطه: اتفاق دراماتیک برای اولگا؛ ستاره فینال جام‌جهانی زنان/ پدرِ کاپیتان، گل و قهرمانی او را ندید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی