نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۴ |
۱
ستاره استقلال، قاتل سپاهان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شماره ۱۰ این فصل آبی‌ها عملکرد درخشانی مقابل سپاهان داشته است و بهترین آمار را در بین تمام بازیکنان حال حاضر استقلال دارد.

پیمان بابایی مهاجم استقلال گلهای پرتعدادی مقابل سپاهان با ثمر رسانده است و با چهار گل آقای‌گل استقلال مقابل سپاهان در بین نفرات فعلی استقلال است، بابایی۳ بار با پیراهن ماشین‌سازی و ۱ بار با پیراهن تراکتور مقابل سپاهان گلزنی کرده است.

دیدار عجیب سپاهان و ماشین‌سازی که ۵ پنالتی در آن دیدار اعلام شد، بابایی ۳ پنالتی که سهم ماشین‌سازی بود را به گل تبدیل کرد تا هتریک از روی نقطه پنالتی را به نام خود ثبت کند.

دیگر گل بابایی مقابل سپاهان با پیراهن تراکتور بود، پیمان روی پاس عباس‌زاده توانست یک گل زیبا مقابل سپاهان به ثمر برساند.

از نکات جالب توجه هر زمان که بابایی مقابل سپاهان گلزنی کرده است، این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسیده است، ۳-۳ ماشین‌سازی - سپاهان و ۲-۲ تراکتور-سپاهان!

بابایی در ماشین‌سازی و تراکتور با شماره ۱۰ به میدان رفت و موفق به گلزنی مقابل سپاهان شد، او حالا شماره ۱۰ آبی‌ها را تن می‌کند و این خاطرات خوبی را برای سپاهانی‌ها تداعی نمی‌کند.

به احتمال فراوان او کار را از روی نیمکت دنبال می‌کند و شاید یکی از تعویضی های استقلال در این مسابقه باشد،او انگیزه‌های بسیاری برای گلزنی مجدد مقابل سپاهان و اثبات توانایی های خود به کادرفنی استقلال دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد صادق🚩 IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    شله زرد های عزیز اصلا روحیه تون رو نبازید ، اینا همه طبل تو خالی آمد🚳🥁🚲
    • داور لیس IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      شما لنگیا بسوزید، سپاهانی‌ها هیچ مشکلی ندارند حتی با باخت در مقابل همه تیم ها
  • استقلالیم و باخت نمی دیم IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    نمی بازیم ولی میدونم یا مساوی یا برد استقلال اینو از نظر نظرسنجی گفتم پیمان بابایی گل نمیزنه حالا ببین اگه بزن سوراخ میکنه شله زردو عذر خواهی از شله زرد های عزیز میبریم زنده باد استقلالی استقلال
  • مهدی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    سلام در توهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی